Ogen laten laseren, ervaringen op lange termijn
vrijdag 7 juni 2013 om 11:58

dinsdag 25 juni 2013 om 08:11
Ik heb in 1998 mijn ogen laten laseren in het buitenland (midden-oosten), waar ik toen woonde, en kan dus wel iets zeggen over de 'lange termijn' resultaten. Die zijn bij mij nog steeds prima! Ik had -4 en die afwijking was na de behandeling helemaal gecorrigeerd. Ik heb geen last van droge ogen en was een dag na de behandeling al weer gewoon aan het werk. Al met al een prima ervaring dus, geen gedoe meer met lenzen of bril, heerlijk!
donderdag 27 juni 2013 om 20:13
spannend Simooon!
Ook ik heb het laten doen na al mijn hele leven hebben rondgelopen met bril en lenzen.
Maar ja, het zijn wel je ogen he, dus na lang wikken en wegen ook laten doen en heb er geen moment spijt van gehad!
Ben er echt superblij mee eindelijk geen lenzen in en uit, lenzenspullen mee, 's nachts zoeken naar je bril voordat je wat kunt zien etc. zaaaalig.
Bij mij is het inmiddels anderhalf jaar geleden.
Ook ik heb het laten doen na al mijn hele leven hebben rondgelopen met bril en lenzen.
Maar ja, het zijn wel je ogen he, dus na lang wikken en wegen ook laten doen en heb er geen moment spijt van gehad!
Ben er echt superblij mee eindelijk geen lenzen in en uit, lenzenspullen mee, 's nachts zoeken naar je bril voordat je wat kunt zien etc. zaaaalig.
Bij mij is het inmiddels anderhalf jaar geleden.
Amerika: het enige land ter wereld waar een vrouw een hulpje in het huishouden inhuurt, zodat ze vrijwilligerswerk kan gaan doen in het opvangcentrum waar haar hulpje haar kind naartoe brengt. Phillip James Bailey (engels dichter)