Gezondheid alle pijlers

Ogen laten laseren, ervaringen op lange termijn

03-06-2013 11:00 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oudere behandelingen zoals die van Brittle doen ze ook niet meer hoor Simooon, althans, ik had niks te kiezen, alleen of ze er nog Wavefront (?dacht ik) bij zouden doen of niet, maar ik bleek hele makkelijke ogen te hebben om te laseren (dik hoornvlies) dus dat was niet nodig.
Ik wil het ook gaan doen, maar wil er misschien voor naar Istanbul gaan. Iemand ervaringen daarmee?

Andere ervaringen zijn ook welkom trouwens
Vandaag het onderzoek gehad en ik ben geschikt. Krijg Femto met Wave. De wave wordt aangeraden, omdat ik nogal grote pupillen blijk te hebben. Over drie weken gaat het al gebeuren!
Ik heb in 1998 mijn ogen laten laseren in het buitenland (midden-oosten), waar ik toen woonde, en kan dus wel iets zeggen over de 'lange termijn' resultaten. Die zijn bij mij nog steeds prima! Ik had -4 en die afwijking was na de behandeling helemaal gecorrigeerd. Ik heb geen last van droge ogen en was een dag na de behandeling al weer gewoon aan het werk. Al met al een prima ervaring dus, geen gedoe meer met lenzen of bril, heerlijk!
spannend Simooon!

Ook ik heb het laten doen na al mijn hele leven hebben rondgelopen met bril en lenzen.

Maar ja, het zijn wel je ogen he, dus na lang wikken en wegen ook laten doen en heb er geen moment spijt van gehad!

Ben er echt superblij mee eindelijk geen lenzen in en uit, lenzenspullen mee, 's nachts zoeken naar je bril voordat je wat kunt zien etc. zaaaalig.

Bij mij is het inmiddels anderhalf jaar geleden.
Amerika: het enige land ter wereld waar een vrouw een hulpje in het huishouden inhuurt, zodat ze vrijwilligerswerk kan gaan doen in het opvangcentrum waar haar hulpje haar kind naartoe brengt. Phillip James Bailey (engels dichter)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven