Oh oh. Ik maak me zorgen om dit.
vrijdag 27 december 2013 om 22:59
vrijdag 27 december 2013 om 23:01
quote:Enn schreef op 27 december 2013 @ 22:59:
[...]
Ik heb niet gelezen waar het over ging.Wond op zen lip en dagt dat het krentebaard was en dat is toch heel besmettelijk? Maar zoende maar met 2 vrienden op een avond. Zoiets.
[...]
Ik heb niet gelezen waar het over ging.Wond op zen lip en dagt dat het krentebaard was en dat is toch heel besmettelijk? Maar zoende maar met 2 vrienden op een avond. Zoiets.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 27 december 2013 om 23:04
vrijdag 27 december 2013 om 23:06
quote:Nouschi schreef op 27 december 2013 @ 23:01:
[...]
Wond op zen lip en dagt dat het krentebaard was en dat is toch heel besmettelijk? Maar zoende maar met 2 vrienden op een avond. Zoiets.Ow.... dan is er tog niets aan de hant jo.
[...]
Wond op zen lip en dagt dat het krentebaard was en dat is toch heel besmettelijk? Maar zoende maar met 2 vrienden op een avond. Zoiets.Ow.... dan is er tog niets aan de hant jo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 27 december 2013 om 23:06
quote:Yavanna schreef op 27 december 2013 @ 23:04:
Oh is waarschijnlijk (orale) herpes. Maak je maar niet druk TO, daar kom je nooit meer van af als je het eenmaal hebt. Elke keer als je ziekig bent of gestrest komt het opzetten. Maar verder valt het met de ernst wel mee. Je gaat er niet dood van in ieder geval..........Niet altijd dan.......
Oh is waarschijnlijk (orale) herpes. Maak je maar niet druk TO, daar kom je nooit meer van af als je het eenmaal hebt. Elke keer als je ziekig bent of gestrest komt het opzetten. Maar verder valt het met de ernst wel mee. Je gaat er niet dood van in ieder geval..........Niet altijd dan.......
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 28 december 2013 om 01:46
quote:single-lady schreef op 28 december 2013 @ 01:44:
Een topic van 3 minuten, is dat het record?
Misschien wel....
Het staat niet op Seks anders was het echt een quicky geweest.
Een topic van 3 minuten, is dat het record?
Misschien wel....
Het staat niet op Seks anders was het echt een quicky geweest.