Oil pulling - Ontgiftingskuur
zaterdag 18 oktober 2014 om 22:36
Voor de mensen die niet weten wat het is:
Je neemt 1 eetlepel koudgeperste (kokos)olie in
je mond en spoelt daarmee 15 tot 20 min je mond. Hierdoor wordt je stofwisseling op gang gebracht en komen bacteriën vrij. Die komen in de olie. Je mag het ook niet doorslikken.
Er wordt ook beweerd dat je er witte tanden van krijgt.
Wie heeft hier ervaring mee?
je mond en spoelt daarmee 15 tot 20 min je mond. Hierdoor wordt je stofwisseling op gang gebracht en komen bacteriën vrij. Die komen in de olie. Je mag het ook niet doorslikken.
Er wordt ook beweerd dat je er witte tanden van krijgt.
Wie heeft hier ervaring mee?
zaterdag 18 oktober 2014 om 23:08
quote:
je mond en spoelt daarmee 15 tot 20 min je mond. Hierdoor wordt je stofwisseling op gang gebracht en komen bacteriën vrij. Die komen in de olie. Je mag het ook niet doorslikken. En hoe brengt het je stofwisseling dan op gang door je mond te spoelen met kokosolie?
je mond en spoelt daarmee 15 tot 20 min je mond. Hierdoor wordt je stofwisseling op gang gebracht en komen bacteriën vrij. Die komen in de olie. Je mag het ook niet doorslikken. En hoe brengt het je stofwisseling dan op gang door je mond te spoelen met kokosolie?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 18 oktober 2014 om 23:39
zaterdag 18 oktober 2014 om 23:45
Oh daar doe ik het niet voor. Ik geloof wel in het idee dat er veel bacteriën in je mond zitten, zeker na een nacht slaap. Je spoelt dus bij voorkeur ook op de nuchtere maag. Bacteriën die door het spoelen met olie, in de olie gaan zitten, en dus niet in je systeem komen. Ik voel me er prima bij. Het is ook niet echt een ontgiftingskuur. Zoals de topictitel zegt maar a way of Life. Als je genoeg discipline hebt
zaterdag 18 oktober 2014 om 23:57