Gezondheid alle pijlers

Ongare kipschnitzel gegeten

10-09-2016 18:52 24 berichten
Oke ik schaam me alvast diep voor dit topic en ik kan me goed voorstellen dat jullie zometeen denken dat ik uit een ei kom

Maar heb net een kipkrokant schnitzel uit de vriezer klaargemaakt in de airfryer en op een broodje gedaan met ijsbergsla. Na een aantal happen viel me opeens op dat de ijsbergsla toch wel erg koud was. Zat ik dus gewoon ijskoude kipschnitzel te eten

Normaal zou ik me niet zo druk maken maar ik heb deze week ook al behoorlijk last vd de ziekte van crohn dus een voedselvergiftiging er bovenop lijkt me ook geen feest.

Ik stel me nu ongelooflijk aan toch? Die paar happen kunnen vast geen kwaad?
Alle reacties Link kopieren
Die kipkrokantschnitzel was misschien al gegaard toen hij werd ingevroren. En anders zal het wel loslopen hoor.
Wat wil je er nog aan doen? Je hebt het al gehad. Gewoon even afwachten dus. Misschien valt het allemaal wel mee..
Volgens mij zijn die dingen al gaar en hoeven alleen warm gemaakt te worden. Het is al bewerkte kip.
Dat. Volgens mij moet je ze alleen warm maken omdat koud niet lekker is.
Natte tosti..
En je checkt niet vóórdat je iets opeet/serveert, of het gaar is?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Had ik zelf inderdaad ook wel kunnen bedenken, het is natuurlijk al gegaard.

Thanks! Drama om niks
quote:pejeka schreef op 10 september 2016 @ 18:58:

En je checkt niet vóórdat je iets opeet/serveert, of het gaar is?De buitenste randjes waren gaar. Het midden heb ik niet gecheckt.
schnitzel-kip ijs...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 10 september 2016 @ 19:01:

schnitzel-kip ijs...[img]http://4.bp.blogspot.com/-OCWUQ8OP5K4/V ... kelijk.gif[/img]

thanks!

Jammer dat ik geen plaatjes kan plakken had er 1 gevonden van een kip-ijsje
Wat raar. Zo'n ding is in 5 minuten gloeiend.

Had je 'm niet aangezet? En dat merk je toch?
quote:nina1966 schreef op 10 september 2016 @ 19:09:

Wat raar. Zo'n ding is in 5 minuten gloeiend.

Had je 'm niet aangezet? En dat merk je toch?Ik heb hem er denk ik te vroeg uitgehaald. Buitenkant was warm, het midden nog bevroren (?)
Nou hij zou natuurlijk ook gloeiend heet moeten zijn. Ook al zegt dat ook niet alles, hier aan boord hebben we bitterballen liggen, zijn dan zwartverbrand aan de buitenkant en bevroren van binnen en dat gewoon op 180 graden.
fietsen varen vrouwelijk doen
Blegh zeefietser dat is ook vies. Normaal werkt dat prima in de airfryer, zal wel niet goed opgelet hebben.
De frikandelen en kaassoufle's die erbij inzaten waren wel goed. Bitterballen nog helemaal koud, dus even wat langer. Nou bovenstaande post dus.
fietsen varen vrouwelijk doen
Daar kan je ziek van worden. Salmonella van krijgen bijvoorbeeld. En daarvoor is een minihapje genoeg. Maar je doet er nu toch niks meer aan, dus hoop gewoon dat er geen salmonella in die kip zat!
De kipschnitzel uit de diepvries van de lidl die ik laatst bakte, was gewoon rauw van binnen trouwens. Echt roze. Dus niet alles uit de diepvries is voorgegaard. Maar dat zie je wel met kip neem ik aan (of kom je écht uit een ei? ).
Je moet hem eerst ontdooien in de magnetron. Pas daarna in de Airfryer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Die krokante kipschnitzels zijn al voorgegaard. Dat moet op de verpakking staan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik bewaar ze per stuk in diepvrieszakjes in de vriezer, dus kon helaas niet meer op de verpakking kijken. Maar het was niet roze meer

Ik ging er vanuit dat als bitterballen er bevroren in kunnen dat met kipschnitzels ook wel zou kunnen. Weer wat geleerd

Enne .. ik ben nog steeds niet ziek dus het was weer drama om niks
quote:retrostar schreef op 10 september 2016 @ 20:23:

Die krokante kipschnitzels zijn al voorgegaard. Dat moet op de verpakking staan.Ja. Dat zijn ze altijd. Niks aan het handje.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Die dingen zijn al gegaard de kans dat je hier ziek van zou worden is maar heel klein.
Thanks. Inderdaad niks aan de hand. Voel me kiplekker
quote:signorina76 schreef op 10 september 2016 @ 20:56:

Thanks. Inderdaad niks aan de hand. Voel me kiplekker Anders had je nu al boven de toiletpot gehangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven