Gezondheid alle pijlers

Ongerust over evt zwangerschap

18-05-2011 14:31 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik maak me een beetje druk.

Een aantal weken geleden hadden mijn vriend en ik een gescheurd condoom en heb ik dezelfde dag nog een morning after pil gehaald. Van die pil heb ik niets gemerkt qua klachten.

Nu heb ik sinds een tweetal weken klachten die ik tijdens mijn eerdere zwangerschappen had. Toen ik 1 dag overtijd was had ik een heel licht positieve test.(etos) De dag daarna nog een kruidvattest gedaan en die was negatief.

Inmiddels ben ik al bijna 6 dagen overtijd en ben toch n beetje ongerust. Kan een m.a.p. je cyclus helemaal verstoren?

Ik ben morgen van plan nogmaals een test te doen maar hoor al graag reacties.

Groetjes
O jee, spannend...

Wat ga je doen als je toch zwanger blijkt te zijn?
Heb je inmiddels getest Hebbes?
Ja twee testen gekocht. Eerste was gelukkig negatief. Andere doe ik morgenochtend. Maar ik geloof gelukkig steeds meer dat ik niet zwanger ben en dat de rest me bespaart blijft.

Iedereen bedankt voor de reacties.
Oh nou, dat is een kleine opluchting! Hou je ons nog even op de hoogte?

Anders als je het niet vertrouwd even naar de huisarts voor een bloedtest!

Mocht je wel zwanger zijn er echt niet mee door willen gaan kun je het maar beter zo vroeg mogelijk weten.
Bedankt voor t meeleven Pip. Dat is fijn!!
Het kan natuurlijk ook zo zijn, dat de MAP zijn werk heeft gedaan en dat die licht positieve test nog een restje HCG was.

en eens met hipperdepip......better safe then sorry.
Wat zei de test vanmorgen?
Nog een keertje uppen. Ik ben nu bijna een week verder en nog steeds niet ongesteld geworden. Nog 1 keer een test gedaan(5 dagen geleden die ook negatief was. Ik blijft t alleen zo gek vinden dat mn ongesteldheid wegblijft. Hoop dat alles snel weer op orde is
Je zegt dat je 5 dagen geleden voor het laatst getest hebt? Dan zou ik er nu nog één test tegenaan gooien. (kruidvat 2 voor ¤5,-) En als het weer negatief is even langs de huisarts. Grote kans dat als jouw ongerustheid is weggenomen dat je ongesteld wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven