ongesteld..het loopt echt
zondag 1 juli 2012 om 01:07
zondag 1 juli 2012 om 01:23
Tsja, ligt er een beetje aan welke grenzen je als 'normaal' stelt.
Dit komt mij niet geheel onbekend voor. Tegenwoordig slik ik naproxen wegens heftige pijnklachten, en ben daardoor ook minder heftig ongesteld (vermindert ook het bloeden), dus heb er nu geen last meer van.
Denk dat je het niet (meer) gewend bent, omdat je door de pil over het algemeen wat minder hevig ongesteld bent.
Dit komt mij niet geheel onbekend voor. Tegenwoordig slik ik naproxen wegens heftige pijnklachten, en ben daardoor ook minder heftig ongesteld (vermindert ook het bloeden), dus heb er nu geen last meer van.
Denk dat je het niet (meer) gewend bent, omdat je door de pil over het algemeen wat minder hevig ongesteld bent.
zondag 1 juli 2012 om 07:46
Waarom blijf je de pil niet gewoon slikken? Elke keer stoppen en weer beginnen is niet handig. Je stelt jezelf nl. de 1e 4 maanden in op de pil en in de 1e 4 maanden is ook het risico op trombose het hoogst. Daarna is het risico heel klein en ben je vaak gewend aan de pil.
Als je de pil blijft slikken heb je ook minder last van je menstruatie.
Als je de pil blijft slikken heb je ook minder last van je menstruatie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 1 juli 2012 om 10:12