Gezondheid alle pijlers

Ongesteld, kan er niet van slapen! Tips?

23-08-2009 01:58 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja wat wil ik met dit topic?

Geen diepe gevoelens delen ofzo, alleen ff de frustratie kwijt dat ik door het stomme maandelijkse probleempje niet kan slapen!

Heb al een pijnstiller genomen, een uur geleden al weer inmiddels, maar het lijkt wel alsof het een placebo was, want nog geen verandering!

Wie heeft er de gouden tip om de krampen gepaard met pijn te lijf te gaan? Oftewel wat helpt bij menstruatiepijn?
Mochten er reactie komen (voor de nog wakkeren onder ons op dit tijdstip), ga het wel proberen, na nog een pijnstiller tot me genomen te hebben.. zucht....(relativerend; er zijn natuurlijk veel grotere problemen dan een slapeloze nacht door ongesteldheid..)
Warme kruik.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik weet niet welke pijnstiller je genomen hebt. Maar als ik ongesteld ben neem ik altijd ibuprofin. Paracetamol werkt nooit genoeg bij mij.
Thanks Ivy, wist dat er iets simpels zou moeten zijn, heb op dit tijdstip alleen altijd grote moeite om er zelf op te komen.

*gaat kruik eens uit de mottenballen trekken*
oh, nog meer reacties met tips zie ik net..... hmm de sex heeft niet geholpen helaas.. ..

De rest ga ik eens uitproberen.. bedankt!

Heb trouwens 1 Aleve intense gebruikt ook ivm rugpijn.... ibuprofin mag ik niet hebben ivm allergie, en paracetamol doet het ook niet voor mij.
quote:alwaylookonthebrightside schreef op 23 augustus 2009 @ 02:11:

Ik weet niet welke pijnstiller je genomen hebt. Maar als ik ongesteld ben neem ik altijd ibuprofin. Paracetamol werkt nooit genoeg bij mij.Helemaal eens. Ibuprofen 400 mg van 't Kruidvat, werkt na 3 kwartier en dan voel je alle krampen wegebben.
Een voetmassage. Kan je ook zelf mocht je partner al liggen te knorren. Bepaalde drukpunten (weet ff niet welke precies) staan in verbinding met je buik en baarmoeder. Dus geef je voetekes een algehele massage, zit je altijd goed.
Hey Whopper!

Sterkte met de pijn. Ik zit op een ander topic te schooien om tips tegen kiespijn.

Elkaar anders maar door de nacht heen slepen?
Heb laatst gelezen dat uit onderzoek gebleken is dat naproxen (bestanddeel aleve) het bloedverlies met 30% doet afnemen.

Maar goed, tegen krampen, warme kruik.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Een orgasme schjint goed te werken, dan haal je de kramp uit je baarmoeder.
Ik kreeg altijd Femex van de huisarts, speciaal voor menstruatiepijn....hielp prima!
Yep, een orgasme werkt in elk geval goed om de pijn even weg te krijgen. Gewoon je vibrator er ff op zetten dus.
Wat ik zelf altijd deed was een handdoek juist met koud water natmaken en dan op mijn buik.
thanks allemaal voor de tips!
Ik gebruik altijd deze druppels van dr. Vogel. Helpt bij mij erg goed. Heb je nu even niks aan, maar misschien een idee voor de volgende keer...

http://www.medicijnnet.nl/medicijnen/dr ... ovasan.htm
The time is now
Ik kreeg juist altijd extra pijn door een kruik!
quote:jasmine schreef op 23 augustus 2009 @ 02:40:

Heb laatst gelezen dat uit onderzoek gebleken is dat naproxen (bestanddeel aleve) het bloedverlies met 30% doet afnemen.

Maar goed, tegen krampen, warme kruik.Zou goed kunnen. Ik heb normaal altijd enorm veel bloedverlies en veel kramp. Nu van de dokter Naproxen 500 mg gekregen. En inderdaad minder bloedverlies en buikpijn. Had alleen de link naar de Naproxen nog niet gelegd.
Heb een maagafwijking overgehouden aan teveel naproxen en ibuprofen (zelfde troep). Moet het nu dus gewoon doen met paracetamol.... Dacht altijd dat dat het einde van m'n leven zou betekenen (a) Maar het is te doen... moet ze alleen wel stipt om 5 uur nemen, 1000mg.

En heel veel groene thee drinken, dat helpt ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven