Ongesteld, kan er niet van slapen! Tips?
zondag 23 augustus 2009 om 01:58
Tja wat wil ik met dit topic?
Geen diepe gevoelens delen ofzo, alleen ff de frustratie kwijt dat ik door het stomme maandelijkse probleempje niet kan slapen!
Heb al een pijnstiller genomen, een uur geleden al weer inmiddels, maar het lijkt wel alsof het een placebo was, want nog geen verandering!
Wie heeft er de gouden tip om de krampen gepaard met pijn te lijf te gaan? Oftewel wat helpt bij menstruatiepijn?
Geen diepe gevoelens delen ofzo, alleen ff de frustratie kwijt dat ik door het stomme maandelijkse probleempje niet kan slapen!
Heb al een pijnstiller genomen, een uur geleden al weer inmiddels, maar het lijkt wel alsof het een placebo was, want nog geen verandering!
Wie heeft er de gouden tip om de krampen gepaard met pijn te lijf te gaan? Oftewel wat helpt bij menstruatiepijn?
zondag 23 augustus 2009 om 02:05
zondag 23 augustus 2009 om 02:14
zondag 23 augustus 2009 om 02:23
quote:alwaylookonthebrightside schreef op 23 augustus 2009 @ 02:11:
Ik weet niet welke pijnstiller je genomen hebt. Maar als ik ongesteld ben neem ik altijd ibuprofin. Paracetamol werkt nooit genoeg bij mij.Helemaal eens. Ibuprofen 400 mg van 't Kruidvat, werkt na 3 kwartier en dan voel je alle krampen wegebben.
Ik weet niet welke pijnstiller je genomen hebt. Maar als ik ongesteld ben neem ik altijd ibuprofin. Paracetamol werkt nooit genoeg bij mij.Helemaal eens. Ibuprofen 400 mg van 't Kruidvat, werkt na 3 kwartier en dan voel je alle krampen wegebben.

zondag 23 augustus 2009 om 09:38
Ik gebruik altijd deze druppels van dr. Vogel. Helpt bij mij erg goed. Heb je nu even niks aan, maar misschien een idee voor de volgende keer...
http://www.medicijnnet.nl/medicijnen/dr ... ovasan.htm
http://www.medicijnnet.nl/medicijnen/dr ... ovasan.htm
The time is now

zondag 23 augustus 2009 om 10:59
quote:jasmine schreef op 23 augustus 2009 @ 02:40:
Heb laatst gelezen dat uit onderzoek gebleken is dat naproxen (bestanddeel aleve) het bloedverlies met 30% doet afnemen.
Maar goed, tegen krampen, warme kruik.Zou goed kunnen. Ik heb normaal altijd enorm veel bloedverlies en veel kramp. Nu van de dokter Naproxen 500 mg gekregen. En inderdaad minder bloedverlies en buikpijn. Had alleen de link naar de Naproxen nog niet gelegd.
Heb laatst gelezen dat uit onderzoek gebleken is dat naproxen (bestanddeel aleve) het bloedverlies met 30% doet afnemen.
Maar goed, tegen krampen, warme kruik.Zou goed kunnen. Ik heb normaal altijd enorm veel bloedverlies en veel kramp. Nu van de dokter Naproxen 500 mg gekregen. En inderdaad minder bloedverlies en buikpijn. Had alleen de link naar de Naproxen nog niet gelegd.
zondag 23 augustus 2009 om 11:07
Heb een maagafwijking overgehouden aan teveel naproxen en ibuprofen (zelfde troep). Moet het nu dus gewoon doen met paracetamol.... Dacht altijd dat dat het einde van m'n leven zou betekenen (a) Maar het is te doen... moet ze alleen wel stipt om 5 uur nemen, 1000mg.
En heel veel groene thee drinken, dat helpt ook!
En heel veel groene thee drinken, dat helpt ook!