Gezondheid alle pijlers

ongesteld stopweek?

24-04-2016 17:52 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik lees normaal mee maar heb nu zelf een vraag

Begin vorig jaar was ik begonnen met de pil Rosal Mylan, op advies van de huisarts ben ik hiermee gestopt omdat ik erg buikpijn had, zelfs naar de gyncheloog ervoor geweest maar die kon niks vinden. Ik ben toen 3 maandan pilloos geweest en sinds 2 maanden begonnen met de pil Microgynon 30. Vorige maand ben ik gewoon op dag 3 ongesteld geworden zoals ik ook met de pil Rosal altijd had. Dit is nu dus de 2e maand dat ik Microgynon 30 slik en ik heb sinds vorige week pijnlijke borsten. Ik heb dinsdag mijn laatste pil geslikt en had wel verwacht vrijdag of zeker zaterdag ongesteld te zijn. Het is nu zondag en nog niks.. Wel af en toe wat krampjes maar geen druppeltje bloed. Ik heb nooit eerder gehad dat het zo laat is, ik begin woensdag weer met een nieuwe strip. Is er een kans dat ik zwanger kan zijn? Ik ben wel seksueel actief. Ik weet dat ik het beste tot woensdag kan afwachten maar vind het erg raar. de dokter zei dat als ik met de pil begon op de eerste maand van mijn menstruatie de pil gelijk veilig is. Dit heb ik ook gedaan en ben vorige maand ook netjes ongesteld geweest en nergens last van gehad.

Herkent iemand dit?

Groetjes
nee, maar in de bijsluiter van mijn pil staat datje 100% niet zwanger kunt zijn als je de pil maar niet minder dan 7 dagen niet slikt.

Er staat ook in de bijsluiter dat als een tweede maand weer geen menstruatie komt, er dan wel iets aan de hand kan zijn.Dus huisarts
Ik heb een andere pil. Maar ook last van zere borsten en word soms pas op dag 4 ongesteld.. ik zou gewoon afwachten en niet te veel stressen...
Geen probleem hoor, gewoon afwachten. Het blijven chemicaliën die je in je lichaam stopt, dus het reguleert zichzelf wel weer, de ene chemicalie is de andere niet, daarom is de naam ook anders.
Ik slik al jaren Mycrogynon! In de derde week sinds kort ook pijnlijke borsten. Ik neem mijn laatste pil altijd op zondag en wordt dan in de loop van donderdag ongesteld. Ik zou even afwachten als ik jou was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven