Gezondheid alle pijlers

ongesteld

08-01-2012 18:47 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

weet eigenlijk niet of het hier al op het form staat maar ik wil het toch eventjes vragen.

in september ben ik gewoon ongesteld geweest wel had ik er heel erg last van maar meer niet. toen ben ik bijna 3 maanden niet ongesteld geweest, ben toen eind december weer ongesteld geworden maar dat was maar 1,5 dag terwijl ik het meestal bijna een week ben. en nu heb ik sinds een week bruine afscheiding denk dat het oud bloed is en een beetje kramp in mijn buik.

is er misschien iemand die het herkend en weet of het kwaad kan.

ga morgen denk ik maar wel even een afspraak met de huisarts maken.
Zou gewoon even langs de gynaecoloog gaan. Kan nooit kwaad!
Zwanger?
Nee zwanger kan ik niet zijn
Last gehad van stress, gewichtsschommelingen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Stress is nu eigenlijk na een lange tijd veel minder geworden, dus denk niet dat het daardoor zou komen.

Want meestal gebeurt dat toch juist als je stress heb
quote:zakdoekje-88 schreef op 08 januari 2012 @ 19:28:

Stress is nu eigenlijk na een lange tijd veel minder geworden, dus denk niet dat het daardoor zou komen.

Want meestal gebeurt dat toch juist als je stress hebVan stress kun je best lang last hebben, lichamelijk. Maar als je zekerheid wil, ga dan naar je huisarts voor een verwijzing.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Je kan ook gewoon een onregelmatige cyclus hebben, zoals ik.

Ik ben periodes heel regelmatig geweest, maar ook jaren onregelmatig. Mijn record was 9 maanden niet ongesteld. Ik ben toen doorverwezen naar een gynaecoloog die constateerde dat ik een lichte vorm van PCO heb. Gelukkig twee keer snel zwanger ondanks de onregelmatige cyclus.

Ben je onlangs misschien gestopt met de pil/ mirena etc? Dat zorgde bij mij voor een onregelmatige cyclus. Als je zeker weet dat je niet zwanger bent kan je het denk ik best nog even aanzien. Als je de komende 6 maanden zo enorm onregelmatig blijft, dan naar de huisarts.
En waarom heb je je nu precies aangemeld? Wat is je vraag?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dodelijk, wat denk je nu zelf? En kan je niets aan je moeder vragen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
@bibi72 nee ben al 5 jaar terug gestopt met de pil kon der niet tegen ben eigenlijk altijd vrij regelmatig geweest.

@fame omdat ik wilde weten of meer mensen dit hebben en misschien en zo een beetje achter wilde komen waar het aan ligt
@ fame dodelijk had ik niet verwacht. En ik woon niet bij mijn moeder dus vandaar dat ik hier even vraag
Een vriendin van me heeft hier ook eens last van gehad, echter heb ik geen idee meer wat het was...

Zal voor de zekerheid gewoon even langs de HA gaan. Als je niet zwanger bent weet ik ook niet zo 1,2,3 wat er dan wel aan de hand is. Maar dodelijk zal wel mee vallen hoor, daar moet je je niet teveel druk over maken. Ook kun je beter gewoon de HA bellen dan allerlei dingen op internet op te zoeken want word je helemaal gek van en lees je de meest enge scenario's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven