Gezondheid alle pijlers

online dokter?

26-02-2014 21:15 90 berichten
Weet iemand een online dokter waar ik een vraag kan stellen en een foto kan sturen?
Dat jij een aarsmade hebt gezien wil niet zeggen dat ze dus ook in de ontlasting moeten zitten. Ze leggen hun eitjes buiten het lichaam. Dus wellicht is er sprake van een enkele worm.

Lintworm lijkt niet op spoelworm en is zeldzaam. Waarom zou ze een lintworm hebben? En in je ontlasting kunnen ook onverteerde etensresten zitten, dat kan ook verwarring geven.

In ieder geval heeft ze nu toch een wormenkuur gehad? dus daarmee is alles afgedaan. Behalve dan die lintworm, die er volgens het lab niet zit, en ik begrijp dat er ook geen klachten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Waarom blijf jij maar bezig met zoiets onbelangrijks? Het gaat toch al lang weer goed met haar? Waarom blijf je dan zeulen met een foto van de poep van je dochter van een paar weken geleden waar ze nu helemaal geen last meer van heeft?
quote:fietsmevrouw schreef op 26 februari 2014 @ 21:40:

Mylene valerie, nee eerlijk gezegd niet. Maar wat moet ik er dan mee?

Vragen aan je dokter waarom ze jullie niet doorverwijst.

Als de reden is dat je dochter nu zich er niet ziek van voelt dan zou ik het even aankijken en goed in de gaten houden.

En een volgende keer niet laten wegsturen zonder antwoord of verwijzing.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:fietsmevrouw schreef op 26 februari 2014 @ 21:40:

Bushokje, het gaat goed met mijn dochtertje. Maar toch vind ik dat ding te groot om niet te weten wat het is.

Dat zou jij misschien ook zeggen als je de foto zag.

Nee, sorry. Ik ben heel nuchter. Als het nu goed met haar gaat, kost het je alleen maar energie en stress om uit te zoeken wat het was en het levert je niets op, want het gaat nu al goed met je dochter. dus nee, ik had de foto allang gedelete...Dit valt m.i. in de categorie: je kunt er ook niet druk om maken.

Maar hé?, wie ben ik?

Succes verder
=
Je kunt ook afwachten tot er wel iets gebeurt. Het gaat prima met haar. Mensen poepen vreemde dingen uit, simpel. Je bent overgefocust op iets waar je helemaal geen verklaring voor nodig hebt.
Ik snap je wel hoor to.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik panisch ben voor beestjes en al helemaal als ze levend uit mij komen!

Maar misschien hebben de tabletten die ze nu heeft geholpen en is ze er echt vanaf.

Goed de ontlasting in de gaten houden en hoe ze zich voelt is denk ik het handigste...

Het is toch afwachten, hoe lastig ook
quote:fietsmevrouw schreef op 26 februari 2014 @ 21:46:

Bootje op de golven, je kunt toch niet weten of het onbelangrijk is als je niet weet wat het is?

Jawel, als het iets (min of meer) ernstigs is, zoals een lintworm of collitis ulcerosa (ik noem maar een paar buitenplaatsen) dan gaat je dochter afvallen, wordt ze ziek of krijgt ze buikpijn/diarree etc.

Als dit niet zo is, boeit het dus niet. Echt zo simpel is het.

Dus als je dochter klachten krijgt; hup naar de huisarts en als het goed met haar gaat, niet druk om maken.
quote:fietsmevrouw schreef op 26 februari 2014 @ 21:46:

Bootje op de golven, je kunt toch niet weten of het onbelangrijk is als je niet weet wat het is?dat weet je wel, je huisarts zegt dat het geen lintworm is en het lab heeft niks kunnen vinden. Het probleem is dat jij dat niet gelooft
quote:fietsmevrouw schreef op 26 februari 2014 @ 21:19:

Ik ben al bij mijn eigen huisarts geweest en die weet het niet.na, goeie huisarts heb je dan.
Jeetje wat kan jij doorzeilen over iets wat je gevonden hebt of gezien denkt te hebben!

Geloof me in het laboratorium hadden ze het er heus wel uitgehaald hoor als ze een lintworm heeft!
S
Ook bij een lintworm kan je mebendazol gebruiken. Alleen dan niet nu 1 tablet en na 2 weken nog 1, maar 2x daags 3 tabletten ged. 3 dagen. Dat staat ook in de bijsluiter.

Maar goed, als het een lintworm was dan is hij er nu uit want je hebt hem zien liggen. En als ze er nu geen last meer van heeft zou ik me niet al te druk maken.

En konden die "wormen" niet gewoon iets van de voeding zijn? Spaghetti, bami, noem maar wat. Sommige mensen kauwen niet goed en dan verteerd het ook minder goed en dat kan je terug zien in de poep.
Dan begrijp ik het niet, er waren geen wormen maar jij bent toch bang voor een lintworm? Je ontlasting zit vol met onverteerde delen. Je wilt niet weten wat ik allemaal zie als ik achterom kijk
N=
D-
Fietsmevrouw.

Deze is het :

https://www.constamed.nl/hoe-werkt-het/
Maar dat ding wat bovenop haar ontlasting lag..... Zeik zeik!

Er worden heel wat opties gegeven hier maar nee..... Daar wil je niet eens over nadenken.
quote:fietsmevrouw schreef op 26 februari 2014 @ 22:01:

Nee, ik ben niet perse bang voor een lintworm, ik wil weten wat dat abnormale ding was dat bij haar ontlasting zat.wie zegt dat het abnormaal is, en waarom wil je het weten?
S-
Jij denkt echt dat mensen perfect ronde, mediumbruine drollen draaien?

Dat is dus niet zo.

- Er is geen lintworm gevonden

- Er is niets anders gevonden

- De huisarts vind dat er niets aan de hand is

Tijd om door te leven dus.
-
En die online dokter zal ook geen diagnose stellen op basis van een foto, maar zal zeggen dat het lab de ontlasting moet onderzoeken. Wat is gedaan, en waar hélemaal niks is gevonden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:fietsmevrouw schreef op 26 februari 2014 @ 22:09:

Sabbaticalmeds, de huisarts zei dat het wrs een lintworm was, en de vervangende huisarts zei dat het zeker een afwijkend iets was.maar beide willen geen verder onderzoek doen. Dus ze vinden het niet belangrijk.
o, herstel, er is wel verder onderzocht en er is niks gevonden, dus het leek wellicht afwijkend, maar dat was het niet.

Als ze op wormen onderzoeken dan wordt de ontlasting ontleed en onderzocht. Een knikker kom je dan echt wel tegen hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven