Onregelmatige ongesteldheid en zwanger willen worden.
vrijdag 9 juli 2010 om 11:38
Hallo. Ik ben een meid van 32 en heb een onregelmatige cyclus. Ik ben nooit op tijd ongesteld. Soms een paar weken te laat maar soms ook maanden te laat. Wie herkent dit en heb je hier iets aan gedaan?
Over een paar maanden gaan we waarschijnlijk zwanger proberen te worden en dan zou het fijn zijn als het wat regelmatiger is.
Alvast bedankt voor de reacties.
Over een paar maanden gaan we waarschijnlijk zwanger proberen te worden en dan zou het fijn zijn als het wat regelmatiger is.
Alvast bedankt voor de reacties.
maandag 12 juli 2010 om 14:18
maandag 12 juli 2010 om 18:25
Elmie, dank je wel voor je berichtje in het maart 2011 topic! Heb idd een lange weg gehad.
Heb ook een zeer onregelmatige cyclus maar dat is dmv clomid heel goed opgelost. Toen na 7 maanden regelmatige cyclus zwanger maar helaas missed abortion... nu 2 cyclussen na mijn curretage weer zwanger dmv clomid.
Gewoon naar je Gyn gaan! Die kan een echo maken om te kijken of je misschien PCO hebt (ik dus wel) en dan kun je met medicijnen heel goed een goede cyclus krijgen en dus ook normaal zwanger worden. Is wel hoe je er zelf instaat want je kunt ook controles krijgen dmv echos. Die heb ik niet gehad en dat vond ik wel prettig maar toch.
Veel succes!
Heb ook een zeer onregelmatige cyclus maar dat is dmv clomid heel goed opgelost. Toen na 7 maanden regelmatige cyclus zwanger maar helaas missed abortion... nu 2 cyclussen na mijn curretage weer zwanger dmv clomid.
Gewoon naar je Gyn gaan! Die kan een echo maken om te kijken of je misschien PCO hebt (ik dus wel) en dan kun je met medicijnen heel goed een goede cyclus krijgen en dus ook normaal zwanger worden. Is wel hoe je er zelf instaat want je kunt ook controles krijgen dmv echos. Die heb ik niet gehad en dat vond ik wel prettig maar toch.
Veel succes!

dinsdag 13 juli 2010 om 09:10
Elmie, ik vertrek op de 25ste voor 2 weken naar Libanon. Heb er zo'n zin in. Ben al helemaal plannen aan het maken met manlief. Dat het al zeker de 7e keer is dat ik ga, en dat de laatste keer afgelopen oktober was maakt daarbij helemaal niet uit. (Maakt het misschien wel leuker omdat ik nu beter weet wat ik allemaal wil gaan doen. Voornamelijk strand, stappen, winkelen en lekker eten).