Gezondheid alle pijlers

Onregelmatige ongesteldheid en zwanger willen worden.

09-07-2010 11:38 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo. Ik ben een meid van 32 en heb een onregelmatige cyclus. Ik ben nooit op tijd ongesteld. Soms een paar weken te laat maar soms ook maanden te laat. Wie herkent dit en heb je hier iets aan gedaan?

Over een paar maanden gaan we waarschijnlijk zwanger proberen te worden en dan zou het fijn zijn als het wat regelmatiger is.

Alvast bedankt voor de reacties.
Oh, maar zo heb ik in de eerste 4 maanden ook wel 8 testen er doorheen gejaagd omdat ik van alles voelde.

Maar nu voel ik echt helemaal niets.

Misschien dat ik nog een keer ga testen voordat ik op vakantie ga, of voor de afspraak met de gynaecoloog.
Wanneer ga je op vakantie Biebeltje? En waarheen?

Wat doet iedereen voor werk?
Elmie, dank je wel voor je berichtje in het maart 2011 topic! Heb idd een lange weg gehad.

Heb ook een zeer onregelmatige cyclus maar dat is dmv clomid heel goed opgelost. Toen na 7 maanden regelmatige cyclus zwanger maar helaas missed abortion... nu 2 cyclussen na mijn curretage weer zwanger dmv clomid.

Gewoon naar je Gyn gaan! Die kan een echo maken om te kijken of je misschien PCO hebt (ik dus wel) en dan kun je met medicijnen heel goed een goede cyclus krijgen en dus ook normaal zwanger worden. Is wel hoe je er zelf instaat want je kunt ook controles krijgen dmv echos. Die heb ik niet gehad en dat vond ik wel prettig maar toch.

Veel succes!
Ik ben benieuwd wat de gynaecoloog mij kan vertellen 2 september. We zien het wel. Tot die tijd lekker vakantie vieren :-)
Wat leuk Rammie dat je hier komt buurten! Het is wel een hoopvol verhaal.
Elmie, ik vertrek op de 25ste voor 2 weken naar Libanon. Heb er zo'n zin in. Ben al helemaal plannen aan het maken met manlief. Dat het al zeker de 7e keer is dat ik ga, en dat de laatste keer afgelopen oktober was maakt daarbij helemaal niet uit. (Maakt het misschien wel leuker omdat ik nu beter weet wat ik allemaal wil gaan doen. Voornamelijk strand, stappen, winkelen en lekker eten).
Klinkt goed Biebeltje. Waarom Libanon?
Mijn man komt daar vandaan en zijn familie en vrienden wonen allemaal daar. (En het is gewoon een schitterend land).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven