Gezondheid alle pijlers

Onsmakelijk Verstopping dikke darm

10-10-2013 16:12 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lekker fris, maar ik crepeer zo van de pijn, dat het doel de middelen heiligt.

Ik heb pijnstillers gekregen voor een ontsteking, door deze pijnstillers heb ik echter accute verstopping gekregen in mn dikke darm.

Ik heb hier eerder last van gehad en na een paar dagen laxeermiddel was 't over. Echter nu is het ZOOO ernstig dat ik huil van de pijn.

Ik heb Movicol geslikt (2zakjes) en nu drupt er vochtige ontlasting langs de ophoping naar buiten. Maar de verstopping zelf gaat niet weg.

Van mijn moeder heb ik een heel smerig trucje geleerd, met plastic zakje/handschoen om je hand, insmeren met olijfolie en dan de verstopte ontlasting masseren in je anus. Dit helpt echter ook niet. Ik viel net bijna flauw van benauwdheid door het persen. En alsof iemand een mes in m'n anus steekt pffff. Heeft iemand een ACCUTE oplossing voor deze HELSE pijn?
Bananen eet ik trouwens wel wekelijks, voornamelijk voor het sporten. Melk is m'n lievelingsdrank zowat. Iedere ochtend een glas. Was dat bij jou echt de oorzaak??
Maar waarom eet je 3x zoveel als een gemiddeld mens en dat de hele dag door???
quote:neveranswer schreef op 11 oktober 2013 @ 18:36:

Bananen eet ik trouwens wel wekelijks, voornamelijk voor het sporten. Melk is m'n lievelingsdrank zowat. Iedere ochtend een glas. Was dat bij jou echt de oorzaak??Ja, helaas wel. Ik kan nog dromen van een glas ijskoude melk. Maar ik weet het zeker. In periodes dat ik heel gezond at en goed naar de wc kon nam ik dan heel bewust opeens een glas melk. En elke keer was het raak. Dus ik doe het echt niet meer. Idem met banaan. Ik moet het gewoon echt niet doen.
quote:madamemicmac schreef op 11 oktober 2013 @ 19:55:

Maar waarom eet je 3x zoveel als een gemiddeld mens en dat de hele dag door??? Omdat ik van eten hou. En ik kan het, qua lijn, goed hebben gezienn mijn sportregime. Mijn eetpatroon heeft geen invloed gehad op wat r gebeurd is..
Dat vraag ik me toch af. Je hebt eerder verstopping gehad en daar laxeermiddelen voor gebruikt.

En zo'n enorme verstopping dat de verpleegkundige bijkans een wegtrekker kreeg, dat bouw je niet op met een paar dagen pijnstillers slikken en daar geobstipeerd van raken.

Als je zoveel eet, moet je ook veel meer poepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven