Oorpijn is de duivel!
maandag 14 juli 2014 om 16:19
Sinds gister heb ik duivelse oorpijn. Volgens de huisarts moet het zelf over gaan. Tot die tijd dus pijnstillers en een neusspray.
Maar die pijn! Aaaaah niet leuk meer.
Weet iemand een goede tip om het te minderen? Of goede huis-tuin-keuken middeltjes?
Maar die pijn! Aaaaah niet leuk meer.
Weet iemand een goede tip om het te minderen? Of goede huis-tuin-keuken middeltjes?
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
maandag 14 juli 2014 om 16:29
Oorpijn wens je je ergste vijand niet toe! Vréselijk! Veel beterschap.
Echte tips heb ik niet, ik bonkte vaak uit frustratie met mijn kop tegen de muur als kind, maar dat is niet echt een aanrader.... Het is inderdaad gewoon de pijn uitzitten...
Echte tips heb ik niet, ik bonkte vaak uit frustratie met mijn kop tegen de muur als kind, maar dat is niet echt een aanrader.... Het is inderdaad gewoon de pijn uitzitten...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 14 juli 2014 om 16:41
Ik heb altijd Otalgan oordruppels (gewoon bij het kruidvat of de apotheek te koop) in huis en mee op reis want mèn wat doet oorpijn pijn!
Slikken, kauwen.. Alles gaat door merg en been.
Het flesje even wat warmen in je hand en dan de aangegeven druppels doen en een watje tegen het lekken. Wel even de bijsluiter lezen.
Sterkte!
Slikken, kauwen.. Alles gaat door merg en been.
Het flesje even wat warmen in je hand en dan de aangegeven druppels doen en een watje tegen het lekken. Wel even de bijsluiter lezen.
Sterkte!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 14 juli 2014 om 16:41
quote:gismo72 schreef op 14 juli 2014 @ 16:27:
Ik ging altijd op het zere oor liggen.Ik ook, maar de píjn als je weer rechtop wilde gaan zitten....
Ik ging altijd op het zere oor liggen.Ik ook, maar de píjn als je weer rechtop wilde gaan zitten....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 14 juli 2014 om 16:52
maandag 14 juli 2014 om 19:05
ik had een kuur gekregen, een heel vies zoet drankje maar dat maakte niks uit, als het maar stopte! en een soort gel die tenminste nog een beetje verkoelend werkte. Alsnog 3 dagen/nachten vergaan van de pijn tot huilen aan toe en ben nooit zo kleinzerig
Vind het raar je dat huisarts zegt het moet vanzelf overgaan? er is echt wel medicatie voor. het doet inderdaad helse pijn en ik had de neiging om een naald in m'n oor te steken, m'n oor er af te snijden, als het maar stopte ....
echt heel veel beterschap gewenst
Vind het raar je dat huisarts zegt het moet vanzelf overgaan? er is echt wel medicatie voor. het doet inderdaad helse pijn en ik had de neiging om een naald in m'n oor te steken, m'n oor er af te snijden, als het maar stopte ....