Oorpijn....
maandag 10 september 2012 om 16:20
Ik heb al zo'n gedurende 2-3 weken last van vanalles, beetje verkouden/wat hoesten/schore keel etc en de laatste 1.5 week is daar ook oorpijn bijgekomen. Ik merkte het al vaker dat als ik moest slikken oid dat mijn oor zeer deed maar voornameijk de laatste week na het douchen kan ik bijna mijn rechteroor niet eens aanraken of met een handdoekje erin/langs gaan omdat het dan gewoon echt pijn doet.
Ik merk ook als ik nu zachtjes tegen de onderkant mijn oor duw dat dit heel gevoelig en pijnlijk is. Ik denk dat ik deze week toch dan maar eens een afspraak bij de HA ga maken maar heb altijd zoiets van is onschuldig en gaat wel over. Iemand misschien hier wat tips om de pijn wat te verzachten of wat ik eraan kan doen? óf wat het misschien kan zijn?
Want ik dacht ook, stel het is een ooronsteking, dan geeft de dokter ook geen ab mee toch dus dan moet ik het toch ook laten 'rusten' of niet?
Ik merk ook als ik nu zachtjes tegen de onderkant mijn oor duw dat dit heel gevoelig en pijnlijk is. Ik denk dat ik deze week toch dan maar eens een afspraak bij de HA ga maken maar heb altijd zoiets van is onschuldig en gaat wel over. Iemand misschien hier wat tips om de pijn wat te verzachten of wat ik eraan kan doen? óf wat het misschien kan zijn?
Want ik dacht ook, stel het is een ooronsteking, dan geeft de dokter ook geen ab mee toch dus dan moet ik het toch ook laten 'rusten' of niet?

maandag 10 september 2012 om 16:27
Helaas veel ervaring met oorpijn, dat is echt heel vervelend!
Ik heb ooit antiobiotica gekregen voor een ontsteking, maar dat hielp niet.Heel lang aan het dokteren geweest, bleek het uitendelijk een schimmel te zijn. Dus pencilline gekregen, dat hielp meteen!
Misschien heb je hier iets aan.
Succes!!!!!
Ik heb ooit antiobiotica gekregen voor een ontsteking, maar dat hielp niet.Heel lang aan het dokteren geweest, bleek het uitendelijk een schimmel te zijn. Dus pencilline gekregen, dat hielp meteen!
Misschien heb je hier iets aan.
Succes!!!!!
maandag 10 september 2012 om 17:13
Je loopt serieus anderhalve week rond met oorpijn? Mens, ga naar de dokter, je hebt geheid een oorontsteking, daar krijg je druppels voor die in ieder geval de pijn verzachten...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

donderdag 10 januari 2013 om 19:19
Oorpijn, inderdaad erg vervelend pfffff
ik vond deze website op google over oorpijn, staat wel ff nuttige info opppp.
owjaa bijna vergeten http://www.oorpijn.net/
ik vond deze website op google over oorpijn, staat wel ff nuttige info opppp.
owjaa bijna vergeten http://www.oorpijn.net/