Gezondheid alle pijlers

operatie neustussenschot, ieks!

14-06-2010 23:46 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu noem ik mezelf geen watje , weet dat er veel ergere dingen zijn etc etc. maar overmorgen wordt mijn neustussenschot rechtgezet en ik word, naarmate het dichterbij komt, steeds zenuwachtiger! Ik hoor, lees verschillende verhalen en ben dus erg benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Was het pijnlijk? had je daarna fijne bloeduitstortingen? Duurde het lang voor je weer 'normaal' was?

In ruil voor jullie waardevolle informatie zal ik na afloop een gedetailleerd verslag geven......
Auw! Succes!

Ik ken iemand die dat heeft laten den en die had serieuze pijn, de eerste week. Maar het kwam goed!
Hey 2 reebruineogen

Ik heb deze operatie een aantal jaren ook gehad.

wat de reden bij jou is weet ik niet ,maar ik kon niet door mijn neus ademen.

Ook snurkte ik heel erg. daar heb ik echter nog last van en als de kids er zijn wordt er nog wel eens geroepen mam draai je om.

Maar om op jou vraag te antwoorden, de pijn vond ik wel meevallen.

je voelt je beurs en sommmige mensen krijgen een mooi blauw kleurtje bij ogen en neus.

Het meest vervelende zijn de tampons die in je neus zitten voor herstel en tegen bloedingen.

Als het goed is mogen deze er na *2* dagen er meestal uit.

Dit is afhankelijk per ZH.

Na een week of 4 was ik weer volledig genezen en heb geen problemen meer gehad.

Veel strerkte en hopenlijk valt het voor je mee.

Nog een advies, probeer zo rustig mogenlijk onder narcose te gaan, wordt je vaak ook rustig wakker. (dit is echter geen wet van mede en perzen)

groetjes trikky
hey, heb deze operatie ook gehad, vond t 100% meevallen. vond alleen de tampon in mn neus erg irritant, dus zodra die eruit was was ik gelukkig! t zeurde wat in mn neus thats it

helaas heeft t alleen niet het beoogde effect gehad (ik zou meer zuurstof via mn neus moeten kunnen inhaleren, is nog steeds beneden peil)

succes

groetjes fener
Hey een half jaar geleden is ook mijn tussenschot rechtgezet en poliepen verwijderd.

100 % meegevallen nauwelijks pijn en zeker geen bloeduitstortingen.

Ik heb er veel profijt van veel meer lucht en de continu verstopte neus is weer open.
Dank jullie wel voor de reacties!

Goed om te lezen dat het bij jullie meeviel. Hoewel de pijn per geval verschilt. Het ongemak daarna zal wel vervelend zijn.

Trikky ik zal zo sereen mogelijk de narcose inglijden (ohmmm), goede tip.

Ik heb ook gehoord over plaatjes/spalkjes die ingebracht worden en na een week er weer uit gaan. En daar hoorde ik mn de vreselijkste dingen over. Hm, zal dat nog eens aan het ZH vragen of dat het geval zal zijn.

Ik gaat ervoor!!! (eh, met bibberknieën dan).
Ik weet niet of iemand hier op zit te wachten maar beloofd is beloofd! Dus hier mijn verslag:

Daar gingen we dan op een zonnige morgen! Nee, zo flauw zal ik niet zijn.

Ben geopereerd en het viel allemaal erg mee!. Nog geen pijn, maar dat heeft denk ik met de erg goede pijnstillers te maken. Zit hier met een gaasje onder mijn ,opgezette, neus geplakt en volgens 2reeblauweogen lijk op de een vrouwelijke Bill van Dijk....fijn lieverd.

Binnenkort moeten de spalkjes er uit...au!

Ben benieuwd naar het resultaat als alles weer is bijgetrokken.
gelukkig dat het meeviel, ik moet deze operatie ook en zie er erg tegen op..met name tegen de narcose en het herstel erna.. ben benieuwd hoe snel dat gaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven