Gezondheid alle pijlers

Oren nog dicht na uitspuiten

12-07-2010 13:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmorgen bij de HA mijn oor laten uitspuiten. Dit was de eerste keer, maar mijn oor zit nog dicht? Iemand enige tips, en kan het zijn dan het water is van het spuiten wat nu dit vervelende gevoel veroorzaakt..???
even geduld hebben, gaat vanzelf weg
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Even bellen met de HA en je probleem uitleggen kan hij/zij wel zeggen hoe of wat. Je bent dat ook meteen gerustgesteld.

Hoop dat je oor snel weer open gaat;)
Het gras aan de overkant is niet groen.
Gewoon effe uit nieuwsgierigheid hoor...wat houdt je tegen om de doktersassistente deze vraag voor te leggen?
Mischien is niet alles er uit. Gewoon nog een keer er heen gaan.
Nou op het moment kan ik de dokter niet bellen, want zijn alleen tot 14:00 telefonisch bereikbaar, muv spoed uiteraard..

De ha heeft mijn oor nog wel goed nagekeken na het spuiten. Ook raar als ik tegendruk op mijn oor doe, dichtdrukken o.i.d. word het vervelende gevoel minder?

Anders ga ik morgen nog maar weer eens langs.. Maar enige huis tuin en keuken tips zijn natuurlijk welkom ;)
Geduld. Dit zal wel water zijn wat er nog in zit.
De beste huis tuin en keuken tip is: Geduld.

Het wordt vanzelf morgenochtend, dan kun je weer bellen.
Volgens mij is het water.. Heb mij hoofd naar benden gehangen en weer omhoog, en hoor nu idd water in mn oor. Ik ga wachten :D
Het kan ook prima zijn dat het volle gveol in je oor komt door een vocht achter je trommelvlies cq oorontsteking ipv een oorsmeerprop. En ook dat kan een soort waterig, krakend gevoel geven. En het is niet altijd even zichtbaar bij oren bekijken met een oorspiegel.

Kijk morgen eens hoe het gaat. Als je er geen pijn aan hebt, is vocht achter je oor een paar weken niet erg voor een volwassene.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven