Gezondheid alle pijlers

Ostenil-injectie in heup ivm artrose

09-08-2013 21:38 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

2 weken geleden heb ik in beide heupen een Ostenil-injectie gehad ivm pijnklachten door artrose in beide heupen. Het injecteren was behoorlijk pijnlijk en de plek van injecteren is nog steeds gevoelig. Ook nemen de pijnklachten waarvoor ik die injecties heb gekregen nog niet af. Is er iemand die deze injecties ook heeft gehad en die mij wil vertellen hoe lang het duurde voor de klachten afnamen? De arts vertelde dat de injecties soms niet aanslaan, of dat het soms wat langer duurt voor je er baat bij hebt, maar ik heb nu meer pijn dan voor die injecties, dus ik wil maandag zeker contact opnemen met de behandelend arts, maar lees, als ze er zijn, ervaringen van iemand die dezelfde behandeling heeft ondergaan. Alvast bedankt.
Ik krijg ze volgende week. Schouders en heupen. Best nerveus ervoor ook.

Mijn arts zegt dat de pijn 24 uur na prikken kan verergeren. Dat je ook last kan krijgen met lopen maar dat het na 24-48 toch wel weg moet zijn.

Ik zou even contact opnemen met je arts.
Bedankt voor je reactie. Mijn arts heeft het verder nergens over gehad, vandaar mijn vraag. Ik ga zeker maandag even bellen. Succes volgende week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven