Gezondheid alle pijlers

Overgang !

20-01-2012 22:12 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een jaar zit ik in de overgang. Ik had tot nu toe weinig problemen. Af en toe een opvlieger, onregelmatige menstruatie en dat was het. Maar nu, sind 4 weken heb ik veel problemen met mijn borsten. Elke dag een soort spierpijn. En een rare tinteling in mijn linkerarm. De spierpijn is heel heftig, kan soms mijn arm niet bewegen, krijg dan steken in mijn borst. Dacht eerst dst ik het aan mijn hart had, maar dst is het dus niet. Slapen gaat moeilijk, weet niet hoe ik moet liggen. Opstaan s'morgens is vreselijk. Pijn, kan me amper aankleden. Als ik eenmaal in beweging ben gast het wel weer, als ik lang stilzit is het weer mis. Wie herkent dit en weet wat je hieraan kan doen?
Ik hoor weleens dat het slikken van glucosamine kan helpen. Heb je ook al met je huisarts overlegd? Die heeft vast wel wat informatie en tips.

Succes.
beste dames! Voor een leuk artikel over de menopauze ben ik op zoek naar vrouwen die hun ervaringen willen delen over wat de menpauze betekende voor hun sexleven. Keek je er erg tegen op of dacht je: yes, geen pms en menstruatie meer! En wat bleek de realiteit? Lager libido? Lichamelijke klachten? Of nergens last van en was de sex nog altijd even leuk als vroeger?

Reageren kan eventueel anoniem.

bedankt!
Lees jij de forumregels ook even?
anjaba, je kan de gekste dingen krijgen in de overgang, daar ben ik wel achter. Op de site van vrouw en overgang kan je ook veel lezen en herkenning krijgen. Maar niet álles is altijd de overgang, dus trek bijtijds aan de bel bij de dokter als je twijfelt. Sterkte verder, weet er alles van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven