Overgang !
vrijdag 20 januari 2012 om 22:12
Sinds een jaar zit ik in de overgang. Ik had tot nu toe weinig problemen. Af en toe een opvlieger, onregelmatige menstruatie en dat was het. Maar nu, sind 4 weken heb ik veel problemen met mijn borsten. Elke dag een soort spierpijn. En een rare tinteling in mijn linkerarm. De spierpijn is heel heftig, kan soms mijn arm niet bewegen, krijg dan steken in mijn borst. Dacht eerst dst ik het aan mijn hart had, maar dst is het dus niet. Slapen gaat moeilijk, weet niet hoe ik moet liggen. Opstaan s'morgens is vreselijk. Pijn, kan me amper aankleden. Als ik eenmaal in beweging ben gast het wel weer, als ik lang stilzit is het weer mis. Wie herkent dit en weet wat je hieraan kan doen?
dinsdag 21 februari 2012 om 11:00
beste dames! Voor een leuk artikel over de menopauze ben ik op zoek naar vrouwen die hun ervaringen willen delen over wat de menpauze betekende voor hun sexleven. Keek je er erg tegen op of dacht je: yes, geen pms en menstruatie meer! En wat bleek de realiteit? Lager libido? Lichamelijke klachten? Of nergens last van en was de sex nog altijd even leuk als vroeger?
Reageren kan eventueel anoniem.
bedankt!
Reageren kan eventueel anoniem.
bedankt!
woensdag 22 februari 2012 om 12:45