Overgevoelige borsten na implantaat
maandag 3 juni 2019 om 13:30
maandag 3 juni 2019 om 13:30
Ik heb geen idee of die vergroting veel is voor jouw postuur maar als je van tevoren geen expanders hebt gehad kan ik me voorstellen dat je lichaam een poos nodig heeft om aan de nieuwe situatie te wennen.
Volgens mij staat er sowieso een week of zes herstel voor
Volgens mij staat er sowieso een week of zes herstel voor
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
maandag 3 juni 2019 om 13:40
395 cc was voor mij een complete reconstructie van een 80B cup, dus ik vind het een forse vergroting.
Na drie weken is je herstel van de borstvergroting nog bezig en je huid moet nog wennen aan het opgerekt zijn naar je nieuwe cupmaat. Staat volgens mij iets van 6 weken voor, wat heeft je plastisch chirurg gezegd over hoelang je herstel ongeveer duurt?
Na drie weken is je herstel van de borstvergroting nog bezig en je huid moet nog wennen aan het opgerekt zijn naar je nieuwe cupmaat. Staat volgens mij iets van 6 weken voor, wat heeft je plastisch chirurg gezegd over hoelang je herstel ongeveer duurt?
maandag 3 juni 2019 om 13:56
maandag 3 juni 2019 om 14:00
Er staat een jaar voor volledig herstel en eindresultaat. Dat onzekere herken ik, dat had ik ook. Ik heb het nu na 7 jaar nog steeds. Ben nog steeds bang voor kapselvorming, en of ze nog heel zijn en zo. Je kan gewoon seks hebben hoor, hij moet er alleen nog ff niet in knijpen als ze zo gevoelig zijn. Die spanning op je huid gaat vanzelf weg denk ik, het moet nog even oprekken allemaal. Heb je ze onder of op de spier? In het eerste geval moet je echt niet gaan tillen of teveel doen. Ze moeten eerst “ vast “ gaan zitten.