overspannen partner
zaterdag 8 juli 2017 om 21:26
Hallo,
ik lees veel over mensen die overspannen zijn en dat er veel vragen zijn van partners hoe hier mee om te gaan. ze lopen op hun tenen om hun partner te ontzien en gaan hier bijna zelf aan onderdoor. zijn er mensen die hier hun verhaal over kwijt willen ga je gang. ik open deze topic omdat ik merk dat hier heel veel behoefte aan is. mensen die alleen maar negatieve kritiek weten te geven zijn hier niet welkom. dit is om elkaar te steunen!!
ik lees veel over mensen die overspannen zijn en dat er veel vragen zijn van partners hoe hier mee om te gaan. ze lopen op hun tenen om hun partner te ontzien en gaan hier bijna zelf aan onderdoor. zijn er mensen die hier hun verhaal over kwijt willen ga je gang. ik open deze topic omdat ik merk dat hier heel veel behoefte aan is. mensen die alleen maar negatieve kritiek weten te geven zijn hier niet welkom. dit is om elkaar te steunen!!
anoniem_343563 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 22:01
0.22% gewijzigd
zaterdag 8 juli 2017 om 22:12
-NummerZoveel- schreef: ↑08-07-2017 21:50Ah, dus na wel 4 posts op dit forum kom jij ons nu vertellen waar wij over moeten praten en aan welke criteria we moeten voldoen om dat te mogen doen?![]()
Ik vond brilsmurf altijd al een irritant betwetertje.
zondag 9 juli 2017 om 00:42
maandag 10 juli 2017 om 16:55
Hallo Christiana,Christiana schreef: ↑09-07-2017 00:42Ik mag niet negatief zijn... ehh lastig. Man zeer zware burnout en depressie gehad. In 3 jaar tijd buiten hem nog veel meer voor mijn kiezen gehad. En nu zelf burnout en depressief.. is dit negatief of is dit waarheid.. de meeste kans op een depressie loopt de partner van iemand met een depressie..
de negativiteit wordt nogal verkeerd opgevat. helaas maar dat is nou eenmaal soms zo. this heel lastig iets te omschrijven dat door iedereen op dezelfde manier wordt gelezen. maar jouw negativiteit bedoel ik niet hoor. en ik begrijp heel goed dat juist de partner van een overspannen partner ook overspannen/burn out kan krijgen. helemaal niet gek na alles wat je dan te verduren hebt gehad. dit wordt vaak onderschat door mensen die hier nog nooit mee te maken hebben gehad en hebben dan jammer genoeg vaak een mening over de partner die niet overspannen is. en vaak negatief. bijv: dat je wel wat meer voor je partner mag klaar staan of ach stel je niet zo aan hij/zij heeft het al zo moeilijk, in goede en slechte tijden blabla. dit kan voor de niet overspannen partner net de druppel zijn om zelf te ontploffen.
dinsdag 11 juli 2017 om 21:51
Als partner krijg je veel te verduren, had je niet kunnen voorkomen dat hij een crisisopname kreeg ehh nee en kwam niet uit de lucht vallen je staat al een jaar aan een dood paard te trekken, je wordt met gezin , kinderen toen 11 en 13 niet betrokken bij de therapie. Vrienden, kennissen vinden allemaal wat. Er zijn weinig mensen die wat doen.