Gezondheid alle pijlers

Overstappen andere pil

07-08-2015 12:24 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit momenteel in de derde week van mijn derde pilstrip. Deze maand heb ik ook weer 'last' gehad van een doorbraakbloeding. Vanmorgen de dokter assistente aan de lijn gehad en na overleg besloten over te gaan op een iets zwaardere pil.

Mijn idee was om meteen na mijn laatste huidige pil (dinsdag) meteen over te gaan op de nieuwe (woensdag). Zoals het er nu naar uit ziet ga ik er van uit dat ik dan wel klaar ben met bloeden. Ik vraag mij alleen af, mocht ik toch nog bloeden, of het vanaf de nieuwe pil dan stopt. Ik lees wel eens verhalen dat er vrouwen zijn die doorbloeden tot dat ze een stopweek houden.

Nu ik dit zo terug lees zie ik zelf geen duidelijke vraag, dus ik zal het nogmaals kort formuleren. Hoe groot is de kans dat ik (door)bloed als ik begin met de nieuwe pil? Of raadt iemand aan om toch een stopweek te houden?
Vraag het de dokter assistente!
Goeie haha! Even zien of ze nog te bereiken zijn vandaag en anders vraag ik het morgen bij de apotheek! He, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht haha. Thanks!
Ik had altijd al een doorbraakbloeding in de tweede maand. Bij alle soorten die ik heb geprobeerd. Sowieso vond ik de pil helemaal niets (maar dat was je vraag niet).
Ja, ik heb tot nu toe ook elke maand nog een doorbraakbloeding gehad (komt ook grotendeels door het wennen aan de pil). In mijn geval had ik gewoon geen zin in meer van dat gezeur haha.

Oneindig lang bloeden zit niemand op te wachten haha ;)
ik had ook last van doorbraakbloedingen (modicon), jarenlang gebruik.

toen ben ik twee maanden ermee gestopt en sindsdien is het over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven