Gezondheid alle pijlers

overtijd en problemen met dokter

21-05-2010 18:24 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
hai,

ik zit erg in onzekerheid, mijn verloofde en ik willen heel graag kinderen, nu ben ik vanaf januari gestopt met de pil om zwanger te kunnen raken.

Nu heb ik 2 keer een normale cyclus van 29 dagen gehad en uiteraard hebben mijn verloofde en ik " geklust"

Ik moest 7 april ongesteld worden maar dat is tot nu toe helemaal uitgebleven, dus al 6 weken.

Ik heb 4 testen goed uitgevoerd en ben ook naar de huisarts geweest, allemaal negatief en de dokter heeft zelfs geen andere verklaring of een advies wat ik zou kunnen doen, kan het zijn dat ik toch zwanger ben, want ik heb wel " bandenpijn" en last van mijn borsten.

Ik ken me lichaam door en door en weet gewoon dat er iets niet klopt, alleen de dokter wil me niet geloven.

Komt dit vaker voor bij mensen?

Met vriendelijke groet, kyara90
nou je bent gewoon echt niet zwanger!

je bent pas vanaf januari gestopt met de pil ,je hebt 2 cyclussen gehad van toevallig allebei 29 dagen nu de 3de cyclus is langer en dat is heel normaal als je nog niet zo heel lang gestopt bent met de pil het kan wel tot een jaar duren voor dat het weer op orde en met regelmaat is,en dan nog maar hopen dat je het regelmatig bent.
quote:Broedkippetje schreef op 22 mei 2010 @ 10:12:

goed verhaal, duidelijke uitlegEn Broedkippetje weet waar ze het over heeft (is geen leek).
quote:Butterfly14 schreef op 21 mei 2010 @ 18:38:

[...]

Toby or not toby bedoelt gewoon dat klussen een dom woord is...zeg gewoon we hebben sex gehad,..of ja we hebben geneukt! klussen is gewoon een dom woord voor het hebben van sex

Eindeloze discussie, en ik moet hier ook helemaal niet op reageren.

Maar man o man, gaan we iedere keer over dit soort dingen vallen wanneer er iemand vers op het forum binnen komt stappen en niet weet dat het halve forum over het woord klussen valt.

En zeg gewoon zus, of zeg gewoon zo??

Wie bepaald dat klussen een woord is wat absoluut niet door de beugel kan? Jij?

Pfffffffffffffffffff, stom gezeur steeds.

Okee, TO, ik denk dat je over een tijdje vanzelf weer ongesteld gaat worden.

Je lichaam is misschien nog wat van slag van het stoppen met de pil, en uit ervaring weet ik dat je er ook veel te veel mee bezig kunt zijn en daardoor volgens mij ook best het e.e.a uit kunt stellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven