Gezondheid alle pijlers

Overtijd en toch bloed & PIJN??

02-09-2010 16:29 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ten eerste weet ik niet of ik mijn verhaal onder de goede rubriek zet.. zo niet, sorry daarvoor.

Ik ben nu een half jaar van de pil af.. en tot vanochtend was ik een ruime week overtijd, en ook al een week of 2 last van misselijkheid en rare steken in m'n buik. Ik werd vanochtend wakker van een gigantische pijn in m'n buik/blaas/baarmoeder ging naar de wc en jahoor.. ongesteld..dacht ik totdat ik een verhaal las over innestellingsbloed/pijn op dit forum. Heb vandeweek 2 testen gedaan en bijde waren negatief.. Kan iemand mij vertellen wat dit nou kan zijn? Want ik snap er niets meer van. Misschien dat er iemand is die iets soortgelijks heeft mee gemaakt??

Alvast heel erg bedankt!
Hm, negatieve testen en bloed lijkt mij inderdaad gewoon een menstruatie..
waarom plaats je dit topic nu nog een keer???
Klinkt inderdaad als een 'gewone' ongesteldheid, alleen wat later. Mijn cycli veranderen ook regelmatig zonder directe aanleiding van 28 naar 34 naar 36 dagen. Kan een keer gebeuren. Je bent iig niet zwanger, dat bleek wel uit de eerdere negatieve testen. Succes!
Je bent niet zwanger! Dat bleek toch ook al uit je vorige topic? Waarom nu nog 1?
NEEHEE.
Je bent dus NIET overtijd, je bent gewoon ONGESTELD!
Dus niet zwanger, want dat was toch de vraag?
This is not kosher!
Volgens mij heeft bijna iedere vrouw dit wel eens gehad.
Ik ben wel eens drie weken overtijd geweest en daarna ongesteld geworden en heb zelfs wel eens een keer overgeslagen.
Het hoort er allemaal bij na het stoppen met de pil. Mijn cycli varieerden ook van 27 tot 37 dagen.

Soms kan het ook een heel vroege miskraam zijn maar in veel gevallen merk je daar dus niks van.

Succes verder.. en tot een jaar is nog normaal hoor om zwanger te raken. Geef jezelf de tijd.

Hoe graag je het ook wilt, je kan het niet afdwingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven