Oxazepam/Diazepam
zaterdag 5 december 2009 om 17:19
meiden
mijn leven is momenteel een ware adhd carroussel. er gebeurt zoveel in de privesfeer, daarnaast begint mijn haar enorm uit te vallen ik heb bijna niets meer over. altijd stresse en hartkloppingen
ik heb nu al heel veel geporbeerd maar zit erover te dneken ome ven terug naar de bassi te gaan met oxazepam of diazapam
ik ben normaal ehlemaal niet van de medicijnen maar ik ben zo rusteloos
ben wel bang voor bijwerkingen
wie heeft er ervaring?
mijn leven is momenteel een ware adhd carroussel. er gebeurt zoveel in de privesfeer, daarnaast begint mijn haar enorm uit te vallen ik heb bijna niets meer over. altijd stresse en hartkloppingen
ik heb nu al heel veel geporbeerd maar zit erover te dneken ome ven terug naar de bassi te gaan met oxazepam of diazapam
ik ben normaal ehlemaal niet van de medicijnen maar ik ben zo rusteloos
ben wel bang voor bijwerkingen
wie heeft er ervaring?
zaterdag 5 december 2009 om 17:36
zaterdag 5 december 2009 om 17:45
zaterdag 5 december 2009 om 17:46
maar naast de sufheid voelen jullie je toch wel op sommige punten rustiger en helderder hoop ik? beter slapen? beter geheugen? meer concentratie? ik was vroeger echt goed op school bv kon alles onthouden nu heb ik een heel sleht geheugen moet alles opschrijven maar heb niet eens de concentratie dat rustig te doen.
zaterdag 5 december 2009 om 17:55
zaterdag 5 december 2009 om 18:36
pammen zijn tranquilizers: je wordt er wat suffer van, het neemt de scherpe kantjes van angst/opwinding af. Het remt je.
Je wordt er niet scherper of slimmer van.
Het is dus een zeer tijdelijke symptoombestrijder. Het kan dus zeker voor een tot maximaal 2 weken je door een lastige periode helpen, maar lost geen problemen op.
maar waar heb je nou precies last van? rusteloosheid? gedachtenstroom? sombere gedachten? angst? moeilijk slapen? gedoe met relaties/werk etc. Mij is het niet zo duidelijk.
allemaal verschillende problemen met verschillende oplossingen, dus overleg met de dokter!
Je wordt er niet scherper of slimmer van.
Het is dus een zeer tijdelijke symptoombestrijder. Het kan dus zeker voor een tot maximaal 2 weken je door een lastige periode helpen, maar lost geen problemen op.
maar waar heb je nou precies last van? rusteloosheid? gedachtenstroom? sombere gedachten? angst? moeilijk slapen? gedoe met relaties/werk etc. Mij is het niet zo duidelijk.
allemaal verschillende problemen met verschillende oplossingen, dus overleg met de dokter!
zaterdag 5 december 2009 om 19:47
ik heb ook oxazepam geslikt. kreeg dit van mijn psych ook om rustiger te worden. had ook veel gedoe, verdriet, onrust, en door de oxazepam werd ik wel rustiger, maar dempt de problemen even, en je raakt er uiteindelijk verslaafd aan. dan zit je dus met nog een probleem erbij. ik heb er echt lang over moetn d oen om dit af te bouwen, want ze werken echt verslavend. ik zou proberen zonder als dat lukt, en anders afspreken ofzo dat je ze niet langer dan bepaalde tijd slikt.
suc6
suc6
zaterdag 5 december 2009 om 20:35
Op de avond van het overlijden van mijn moeder was ik hyper de pieper, onwijs onrustig en had sterk het gevoel alsof ik de hoofdrol in een film had met een slechte regisseur. Een verpleegster vond mij zittend in de hoek van een kamertje, ze liep weg en kwam terug en gaf mij een pilletje en een glas water. Toen ik het doorslikte keek ik op de strip wat ik net had doorgeslikt en volgens mij stond daar diazepam op. Ik moet zeggen dat ik binnen no time weer op mijn benen stond. Het geval wil dat nog geen twee uur daarna mijn moeder overleed en ik dank nog steeds de verpleegster én het pilletje dat ik mijn verstand erbij had. Het moraal van mijn verhaal is dat zo'n pilletje volgens mij een tijdelijk gewenst effect heeft. En daar is TO niet mee geholpen.
zaterdag 5 december 2009 om 23:48