Peewee Toms
woensdag 26 september 2018 om 17:26
Volgt iemand hier Dan Thomas? Oftewel Peewee Toms? De 32 jarige Engelsman die terminale kanker heeft?
Ik weet niet zo goed wat ik wil met dit topic. En of het hier wel goed staat.
Ik volg hem al een tijdje op YouTube (hij heeft ook een instagram account, Twitter en Facebook) en nu is het einde nabij. Hij heeft mijn kijk op kanker, de dood en het leven an sich zó veranderd.
Wat een onwijs leuke man. Lief, grappig, slim. En een liefdevolle familie.
Nogmaals, ik weet niet wat ik met dit topic wil. Wellicht dat iemand anders hem nog niet kende en hem ook als inspiratiebron gaat zien.
Ik weet niet zo goed wat ik wil met dit topic. En of het hier wel goed staat.
Ik volg hem al een tijdje op YouTube (hij heeft ook een instagram account, Twitter en Facebook) en nu is het einde nabij. Hij heeft mijn kijk op kanker, de dood en het leven an sich zó veranderd.
Wat een onwijs leuke man. Lief, grappig, slim. En een liefdevolle familie.
Nogmaals, ik weet niet wat ik met dit topic wil. Wellicht dat iemand anders hem nog niet kende en hem ook als inspiratiebron gaat zien.
woensdag 26 september 2018 om 17:59
Jeetje. Ik heb (waarschijnlijk naïef) niet gedacht dat iemand er ook zo'n kijk op kon hebben.
Mijn vader is een x aantal jaren overleden aan kanker. Hij heeft het altijd ontkent. Het woord kanker werd nooit gebruikt. Tot aan zijn, zeer pijnlijke, einde heb ik lijdzaam moeten toekijken. Dit heeft mijn beeld van kanker gevormd. Ik merk dat ik het nu anders zie. Dat er wel over gepraat wordt, dat het wel gedeeld wordt.
Maar ik begrijp dat het voor sommige aanstootgevend kan zijn.
Mijn vader is een x aantal jaren overleden aan kanker. Hij heeft het altijd ontkent. Het woord kanker werd nooit gebruikt. Tot aan zijn, zeer pijnlijke, einde heb ik lijdzaam moeten toekijken. Dit heeft mijn beeld van kanker gevormd. Ik merk dat ik het nu anders zie. Dat er wel over gepraat wordt, dat het wel gedeeld wordt.
Maar ik begrijp dat het voor sommige aanstootgevend kan zijn.