Gezondheid alle pijlers

Pfeiffer, tips?

26-01-2011 12:46 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week is bij mij geconstateerd dat ik Pfeiffer heb, niet heel verrassend, toch vervelend. Gelukkig heb ik geen koorts, en ben ik er overwegend niet heel ziek van, maar ik ben (uiteraard?) wel heel erg moe.

Nu kan ik ook gelukkig wel gewoon werken. Op sommige dagen, zoals vandaag helaas, neemt de moeheid het over en komt er niet zoveel uit mijn handen, erg onhandig. Mezelf ziekmelden vind ik niet nodig, maar ik moet wel ergens energie vandaan halen. Vandaar dit topic: ervaringsdeskundigen gezocht!

Ik eet meer dan normaal, snoep ook (veel) meer dan normaal, drink heel veel koffie, en nog kost het me wel heel erg veel energie om mijn aandacht ergens bij te houden. Gelukkig kom ik nu even niet aan van al dat eten, maar het lijkt me toch niet helemaal gezond. Iemand nog tips om wakker en alert te blijven?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet sinds twee maanden dat ik Pfeiffer heb. Ik ben 0% arbeidsgeschikt verklaard (werk in het onderwijs), zit dus hele dagen thuis. Ben benieuwd of hier nog meer mensen zijn die er nu nog mee rondlopen.
12 uur slapen elke dag, weekend geen uitzondering. En grzond en vetarm eten. Saai advies maar hielp mij er na heel veel maanden sukkelen er in 3 maanden van af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven