Gezondheid alle pijlers

Pijn aan m'n gat!

27-04-2014 22:52 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Donderdag heb ik helaas rosbief gegeten die niet helemaal oké was..

Vanaf vrijdag ben ik hierdoor al extreem aan de diarree (met de bijbehorende pijnlijke krampen helaas). Maar nu... Mennn wat doet mijn gat pijn!

Ik zit zo ongeveer ieder uur op de pot en ga echt door de grond van de pijn! Dus mijn vraag is: heeft iemand tips hoe ik mijn bezoek aan de wc wat minder pijnlijk kan maken?

Tips tegen de extreme buikkrampen zijn ook van harte welkom!
Komt wel goed, schatje!
.
Ontbijtkoek laxeert juist en rijpe bananen ook!

Spoelen met koud water, en morgenochtend even aanbeienzalf halen. Curanol of iets met lidocaine. Tot die tijd idd vet houden.

Mocht je een labello opofferen, zet er dan ff een kruisje op.... Je moet niet willen dat je vergeet welke je gebruikt hebt XD

verder gewoon blijven eten, niet te vet of gekruid. Maar ook niet heeeeel lichtverteerbaar.

En een warme kruik, paracetamol en thee om de boel te kalmeren. GEEN diarree remmers!! Het moet er echt allemaal uit!
quote:laurentien1979 schreef op 27 april 2014 @ 23:06:

Anders een labello opofferen. Moet je alleen geen menthol oid nemen
Mazeina uit de supermarkt!
quote:jongemama20 schreef op 27 april 2014 @ 23:16:

Ik heb wel een tube Bepanthen liggen, zou dat ook werken?Precies wat ik je wilde adviseren! Werkt erg goed in dit soort gevallen.
Een Norrit pilletje nemen! Binnen 2 uur zal je diarree meteen omgezet worden in vast(ere) ontlasting! Dit een dag of twee 3 maal daags nemen en je bent er vanaf.

Tegen de pijn: inderdaad smeren met iets verzachtends en eventueel afdeppen met een washandje en lauw water
Je zou morgen even aan de huisarts een tube vaseline met lidocaïne kunnen vragen.
Sterkte TO, enne... haal steun uit je motto
Denk dat alles wel gezegd is.. Veel sterkte, pfff!
Purol zalf.
Voortaan het vlees eerst verhitten in de jus of in de magnetron.
Wellicht mosterd, maar smeer jezelf in met vaseline. Flink veel en als't kan ook een beetje dr in (niet te ver hoor , minder dan een vingerkootje). Hiermee vul je de scheurtjes op en brandt het minder.
Jij ook al? Ik lig vanaf vrijdagochtend ook al krom van de pijn.. Mijn anus brandt like hell..

We hebben straks zelfs de huisartsenpost gebeld omdat ik echt op kop stond, plus bloed.. :( het komt steeds met vlagen, de krampen.. :(

Ik ga vriendlief straks maar vragen ook een zalfje te halen. :(
quote:blommit schreef op 28 april 2014 @ 00:44:

Voortaan het vlees eerst verhitten in de jus of in de magnetron.Ja goed idee, bedorven vlees in de magnetron!
Hoe gaat het nu to?
Bedorven vlees kan je beter helemaal niet eten.

Maar echt waar, purol is gewoon het beste voor alle schrale plekken!
Daar ben ik weer even. Na mijn berichtje van gisteren heb ik niet meer naar de wc gehoeven. Ik heb nog wel buikpijn, dus hopelijk 'kan' ik vandaag nog wel een keer. Dan zal ik mijn poeperT van tevoren wel even insmeren, haha.

De rosbief, die de boosdoener is, heb ik donderdag dagvers gekocht bij de Jumbo en op brood gegeten. Ook twee vriendinnen die mee aten zijn ziek geworden. Het broodje smaakte al zo verraderlijk lekker .

Voorlopig geen rosbief meer voor mij! Ik heb namelijk echt al een belabberde weerstand!

Iedereen bedankt voor de tips en lieve berichtjes en voor de mensen die ook ziek zijn: sterkte en beterschap!!
Komt wel goed, schatje!
Als je jeuk hebt kan het wel eens een aambei zijn
Hier staat in dat soort gevallen altijd een potje vaseline op het toilet...
.
Het kan altijd erger...

Nee hoor aambeien kan je juist ook krijgen bij diarree...
quote:Trotter schreef op 29 april 2014 @ 12:55:

Het kan altijd erger...

[afbeelding]
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
pffff ik heb hier ook last van, alleen is het volgens mij een scheurtje ofzo die pijn doet en jeukt. wat een hel!

als ik de douchekop erop doe voel ik echt duidelijk een sneetje :(

ben ook maar aan het smeren geslagen met vaseline
vaseline met lidocaine erin vragen aan de huisarts. Dat verdooft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven