Gezondheid alle pijlers

pijn en steken in bovenbeen..

02-10-2014 21:46 6 berichten
Ik heb sinds gisteren af en toe steken in mijn bovenbeen. Aan de rechterkant Ik werk als schoonmaakster en ik merk het vooral als ik aan het stofzuigen ben. Sims van die pijnlijke scheuten en steken in mijn bovenbeen. Schrik er soms van en doet soms zeer..

Maar nu ook het lijkt alsof het erger is geworden en dan met bepaalde houdingen en bewegingen doet zeer. Maar nu lig ik bed en heb mijn voet stil en merk dat het nog wel pijn doet net als het stijf is en mijn voet vvoelt wat koud aan..

En ik ben gelijk iemand die het ergste denkt.. En hou er njet van steeds de dokter te bellen... Maar zou het ook kkunnen komen door de stress aangezien ik de afgelopen week veel stress heb ervaren ? Of kan het ook te maken hebben met hormonen omdat ik volgende week ongesteld moet worden... Ik weet dat altijd wel last heb van mijn heup als ik bijna ongesteld moest worden...

Voor iemand dit herkenbaar?
Alle reacties Link kopieren
Alles kan. Maar als het mn bij bepaalde bewegingen is ligt een spierprobleem voor de hand. En het beste wat je dan kan doen is in beweging blijven.

En ik vind het ook niet leuk om bepaalde dingen te doen, maar als ik geen boodschappen doe heb ik geen eten. En als jij je dokter niet belt weet je niet wat er aan de hand is gewoon even bellen dus als je je zorgen maakt.
.
Pijn in de benen kan komen door problemen in verschillende systemen:

- Spieren

- Vaten

- Zenuwen

- Bot

Alleen de huisarts kan beoordelen wat de oorzaak is. (al heeft mijn glazen bol wel een voorgevoel). Kortom gewoon bellen!
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ik had dat gister en eergisteren ook, venijnige steken in mijn dij, ik heb sinds lange tijd weer gefietst en ik ben er vrij zeker van dat dat het euvel was. Heb jij misschien andere dingen gedaan?
Ik heb inderdaad nieuw werk werk er nu 3,5 week maar tien er nog geen last van gehad maar ik kijk het nog wel even aan en anders idd dokter bellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven