Gezondheid alle pijlers

pijn in heup/bil

14-03-2011 13:23 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
sinds mijn zwangerschap heb ik een ischias. nu is de pijn na mijn zwangerschap wil minder geworden maar blijf ik last houden van

erg pijn in mijn rechter bil. lopen verlicht wel een beetje en zitten op een zachte ondergrond maar ja als ik moet werken heb ik daar geen tijd voor en mijn dochter wil ook aandacht etc.

(ze is nu 9 maanden oud)

word er helemaal simpel van omdat ik niet steeds pijn wil hebben en de huisarts/dokter zeggen ja gaat wel over.... doe maar oefeningen etc. maar dat werkt allemaal niet. ze hebben ook foto`s gemaakt maar niks op de zien en bij de reumatoloog geweest maar die kon ook niks vinden.

nu vroeg ik me af of er meer mensen zijn met dezelfde klachten en misschien een oplossing hebben....
Hee, wat een toeval! Ik had ook deze klachten, maar ben er na twee keer fysiotherapeut grotendeels vanaf. De aanhechting van een grote spier op mijn bekkenkam was geirriteerd, en mijn heiligbeen was verschoven door bevalling. Wat trekken aan been (!) en masseren heeft enorm geholpen....
Ik heb twee keer ischias gehad waarvan de laatste keer anderhalve week geleden. Ik heb mijn heup, bil en been een paar keer flink ingesmeerd met etherische eucalyptusolie en na twee dagen was het weg. Misschien heb je er wat aan, ik hoop het voor je.
Ik heb ook sinds mijn bevalling anderhalf jaar geleden, pijn aan mijn heup/bil. Loop al anderhalf jaar bij een manueel- en fysiotherapeut, ik heb een nieuwe matras gekocht, maar de pijn gaat nog steeds niet over.

Dus ik herken het wel maar heb geen oplossing...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven