Gezondheid alle pijlers

Pijn na het krabben

13-04-2017 20:13 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik mezelf krab bijvoorbeeld op mijn arm of been heb ik direct daarna pijn. Het voelt dan alsof er een blauwe plek zit. Het doet wel echt een paar seconden zeer en kan dan ook niet meer op die plek krabben. Het doet trouwens niet altijd zeer. Weet iemand of dit 'normaal' is? Ik heb er zelf nooit iets achter gezocht en dacht dat het gewoon bij mij hoorde. Is er iemand die dit ook heeft?
Huisarts.

Medisch advies vragen en geven mag niet.
Heb ik ook hoor. Daarom is krabben zo fijn bij jeuk. Pijn is minder erg namelijk.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 13 april 2017 @ 20:18:

Heb ik ook hoor. Daarom is krabben zo fijn bij jeuk. Pijn is minder erg namelijk.Ik vind de pijn erger dan de jeuk. Als ik licht op mijn bovenarm druk doet het al zeer. Ik dacht altijd dat het normaal was...maar nu lees ik op google over spierziektes enz. Ik heb er nooitover nagedacht om naar de dokter te gaan, maar zit nu toch wel te twijfelen. Misschien is er iets groters aan de hand.
quote:Rusticaa_ schreef op 13 april 2017 @ 20:15:

Huisarts.

Medisch advies vragen en geven mag niet.Dit
Dan druk je niet op je bovenarm. Probleem opgelost.
Ik heb t weleens. Maar volgensmij alleen als er een laagje kleding tussen zit. Eigenlijk best heel gek. Misschien omdat er dan een bepaalde druk op je huid komt?
quote:Isabel2017 schreef op 13 april 2017 @ 20:22:

[...]

Ik vind de pijn erger dan de jeuk. Als ik licht op mijn bovenarm druk doet het al zeer. Ik dacht altijd dat het normaal was...ik heb er nooit over nagedacht om naar de dokter te gaan, maar zit nu toch wel te twijfelen. Misschien is er iets groters aan de hand.
quote:Mellala schreef op 13 april 2017 @ 20:26:

Ik heb t weleens. Maar volgensmij alleen als er een laagje kleding tussen zit. Eigenlijk best heel gek. Misschien omdat er dan een bepaalde druk op je huid komt?Ja denk het wel..heb nog wat andere vage klachten en dacht opeens misschien heeft het allemaal wel met elkaar te maken. Maar ga geen medisch vragen want dat mag niet. Toch bedankt!
Ik heb dit ook (vaker dan) wel eens hoor. Niks geks aan..
Internagelaktisch
quote:Isabel2017 schreef op 13 april 2017 @ 20:22:

[...]

Ik vind de pijn erger dan de jeuk. Als ik licht op mijn bovenarm druk doet het al zeer. Ik dacht altijd dat het normaal was...maar nu lees ik op google over spierziektes enz. Ik heb er nooitover nagedacht om naar de dokter te gaan, maar zit nu toch wel te twijfelen. Misschien is er iets groters aan de hand.

Niet te veel googlen, daar kom je vaak de ergste ziektes tegen.

Als je het niet vertrouwd gewoon even langs de huisarts
Oh dat heb ik ook vaak, vaak alleen op mijn benen en alleen als ik idd kleding aan heb.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Huisarts dus!
Life is short. Eat dessert first.
Ja heb ik ook. In periodes vreselijke jeukende benen. Dan ga ik krab ik zo stevig dat mijn benen onder de blauwe plekken komen te zitten. En ja blauwe plekken kunnen weer pijnlijk zijn.
quote:knijster1973 schreef op 13 april 2017 @ 23:20:

Ja heb ik ook. In periodes vreselijke jeukende benen. Dan ga ik krab ik zo stevig dat mijn benen onder de blauwe plekken komen te zitten. En ja blauwe plekken kunnen weer pijnlijk zijn.Het is meer dat ik bijvoorbeeld 1 keer heel zachtjes krab en dan voelt het alsof er een blauwe pek zit die heel zeer doet (is niet echt zo (
Ik zou dat laten onderzoeken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Zinktekort?quote:Maar wanneer mensen te weinig zink binnen krijgen, kunnen ze een gebrek aan eetlust, afgenomen tastzin en reukzin, een traag wondherstel en huidpijnen ervaren.Bron Wikipedia
Huidpijn; niets te zien, maar zo pijnlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven