pijn schouderblad / borstkas
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:23
Ik weet het, via de glazen bol is geen diagnose te stellen maar het is zaterdagavond en ik hoop dat jullie even mee willen denken. Drie dagen geleden kreeg ik opeens pijn 'onder' een schouderblad. pijnlijk bij te diep inademen en hoesten en niezen ging door de pijn helemaal niet meeer. Ik ging ervan uit dat ik een spier had verrekt omdat het zo'n specifieke plek was (geen idee hoe, maar ik slaap wel vaker in rare kronkels) Ook na veel tijgerbalsem werd het niet minder en gisterenavond begon het op ongeveer dezelfde plek aan de voorkant zeer te doen. Gevolg: diep inademen doet nu synchroon zeer aan de voor- en achterkant en ik heb een soort rare rochel ontwikkeld om niet te hoeven hoesten. Longontsteking lijkt het me niet, ik heb geen koorts en ik heb verder geen idee. Iemand hier?
(als dit maandag nog zo is, ga ik natuurlijk langs de huisarts, maar ik vind dit te vaag om naar een huisartsenpost of EH te gaan)
(als dit maandag nog zo is, ga ik natuurlijk langs de huisarts, maar ik vind dit te vaag om naar een huisartsenpost of EH te gaan)
Dat zeg ik....
zondag 11 oktober 2009 om 15:53
Ik had het altijd toen ik nog brommer reed,het was een kou op de spieren van mijn longen zeg maar......zelfde klachten,gingen na een paar dagen vanzelf over.Rode warmte lamp hielp wel,maar vooral rustig aan doen.Als ik nu bijv bezweet in de tuin werk,heb ik het ook nog wel eens,maar is gelukkig al jaren geleden!
Sterkte
Sterkte