Gezondheid alle pijlers

Pijn tijdens en na het plaatsen van spiraaltje

12-12-2009 00:00 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na me goed te laten informeren en veel forums te lezen over ervaringen.. heb ik eindelijk de stap genomen om een spiraaltje te laten zetten.. Overal lees is dat ik vrouwen er over het algemeen helemaal niks van voelde van het plaatsen.. Ik heb het extra bij mijn gynaecoloog laten zetten om er zeker van zijn.. Eenmaal in de beugels verging ik van de pijnscheuten en nu niet veel later heb ik nog steeds veel last van de steken in mijn onderbuik.. Ik heb over het algemeen geen last van krampen tijdens mijn menstruatie en ook nog nooit kinderen gehad.. zou de pijn hier mee te maken kunnen hebben of is dit iets wat ik komende dagen goed in de gaten moet houden??
Alle reacties Link kopieren
Dat het door de endometriose kwam was uitgesloten zei de gyn. Die is namelijk niet ernstig en dat hebben ze volledig weg kunnen branden en zat alleen achter mijn baarmoeder. Het kwam bij mij echt omdat mijn lichaam de spiraal gewoon niet accepteert. En dat komt inderdaad maar sporadisch voor. Ik zou het gewoon ff dit weekend aankijken en als de pijn na het weekend aahoudt dan zou ik even bellen.
ik had tijdens het plaatsen een aantal seconden een hele scherpe pijn. net op het moment dat ik dacht, ik trek het niet meer, was het over.

daarna nog een paar dagen een paar keer per dag een scherpe pijnscheut.

na een maand pas echt geen pijn meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven