Gezondheid alle pijlers

pijnlijke, gezwollen borst links

08-05-2014 19:20 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar dagen heb ik last van een zeer pijnlijke linkerborst. Ik voel heel duidelijk een schijf o.i.d. aan de zijkant van mijn borst welke ontzettend pijnlijk is en in 3 dagen tijd is mijn borst wel een cupmaat gegroeid... Sinds vandaag zie ik ook heel duidelijk blauwe aders over mijn borst lopen, terwijl deze rechts niet te zien zijn. Nu ik er zo over nadenk, realiseerde ik mij dat ik de laatste weken veel steken en jeuk in deze borst heb gehad, daar zoek/zocht ik echter niks achter.

Nu is er al van alles door mijn hoofd geschoten, borstontsteking, borstkanker, mastopathie, zwanger?.... Ik zit sinds gisteren in mijn stopweek, dus aanvankelijk dacht ik dat het met hormonen te maken zou hebben, maar gezien de hevige pijnen en het feit dat ik hier nooit eerder last van heb gehad maak ik mij toch wel zorgen...

Borstontsteking, zou kunnen maar ik heb niet de typische warme rode vlekken of koorts.

Borstkanker lijkt mij onwaarschijnlijk, ik ben in de twintig, maarja het komt natuurlijk wel eens voor...

Mastopathie, zou kunnen maar waarom heb ik er dan nooit eerder last van gehad?

Zwanger? Lijkt mij onwaarschijnlijk, ik slik trouw mijn pil. M.n. de blauwe aders zouden een symptoom van zwangerschap zijn, maar ik heb het maar aan één kant? Overigens heb ik geen last van mijn tepel(s).

Jullie zullen vast allemaal zeggen; ga naar de huisarts. Dat was ik ook van plan, maar de beste man is op vakantie dus daar moet ik nog even geduld voor hebben.

Eigenlijk wilde ik gewoon mijn verhaal even kwijt en misschien is er iemand die de klachten herkent?
Je huisarts heeft een vervanger, maak daar een afspraak.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Die beste man heeft vast een vervanger, toch?
Zoiets heb ik wel eens gehad, aan twee borsten nog wel. Ik bleek toen hartstikke zwanger. Maar ja, ik ben jou niet he. Misschien een testje doen en als dat negatief blijkt even naar de vervanger van de beste man?
Okay, niet gaan googlen! ;)

Bel de vervanger van je huisarts en laat het diegene bekijken.

Ik heb het ook wel eens gehad, had toen ook enorme opgezette klieren in mijn oksel. Was schijnbaar een virusje. Overigens heb ik in 1 borst ook veel meer klierweefsel dan in de andere borst, die borst is ook veel gevoeliger en geeft nu na 2 jaar niet voeden nog steeds melk :S Maar je zou natuurlijk voor de zekerheid even een test halen bij de supermarkt, dan kan je dat iig uitsluiten. Daar heb je geen arts voor nodig.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Huisarts. Niet uitstellen.
HA
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven