Gezondheid alle pijlers

Pijnlijke steken in m'n hoofd

20-09-2012 12:42 12 berichten
Hoi vroeg me af om dit iemand herkent, want ik heb nu al de hele week een paar keer per dag een zeer pijnlijke steek in mn hoofd aan de zijkant, altijd dezelfe plek.

Iemand hier ook welleens last van? Ben benieuwd waarvan dit is, waarschijnlijk niks ergs denk ik maar vind het toch wel raar want heb dit nog nooit eerder gehad.

Ook gisteren toen mn hond zn kop tegen mijn hoofd aanstote kreeg ik ook een steek. Heb het vaak als ik met mn hoofd beweeg.
Alle reacties Link kopieren
Dokter..? Ik zeg maar iets geks natuurlijk.
Ik ren niet zo snel naar de dokter voor een paar steken. Als ik nou volgende week nog last heb ga ik wel bellen.
Ben gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die dit wel eens hebben en herkennen
verkouden aan t worden?
Been there, done that, got the T-shirt.
Gebruik je je mobiele telefoon veel? En zit het aan de kant waar je je telefoon houdt? Ik krijg nl standaard koppijn aan de kant waar ik mijn mobiele telefoon heb, altijd op dezelfde plek.

Overigens als je het niet vertrouwt => huisarts.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik heb soms ook hoofdpijn van hoofdpijn. Paracetamolletje en t trekt weg en blijft weg.

Ik denk dat ik dan door de hoofdpijn met mn ogen ga knijpen en daardoor weer hoofdpijn krijg.

Heb jij al een pijnstiller ingenomen?
Been there, done that, got the T-shirt.
Was vorige week wel verkouden, niet heel erg. Nu moet ik af en toe nog wel niessen.

Mobiel bellen doe ik bijna nooit.
Vanmorgen wel 2 paracetamol genomen vanwege buikenpijn ( ongesteld en had alleen dat nog in huis)
Ik heb dat ook soms van die vlijmscherpe steken aan mijn hoofd, niet leuk, ik word daar zo een beetje van.

Mocht je er last van blijven hebben, dan kun je wel eens naar de dokter gaan, ik ben er nog nooit mee naar de dokter geweest, omdat het bij mij meestal vanzelf over gaat. Mocht er echt iets mis zijn, dan zou het nog feller pijn doen en de pijn zou aanhouden, dat breng ik mezelf wijs als ik zo'n steken heb
Voor mij is het een signaal dat ik ergens een ontsteking in mijn lichaam heb, meestal tandvlees ofzo.
Kan vaak ook hormoon gerelateerd zijn .

Voor tijdens je menstruatie,of tijdens overgang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven