Pijnlijke tepels
zondag 30 augustus 2009 om 16:10

zondag 30 augustus 2009 om 17:03
Ik breek even in, wilde vandaag ook topic met dezelfde titel plaatsen.
Ik heb ook last van pijnlijke tepels, vooral rechts. Niet cyclus-gerelateerd zo te merken en dusdanig dat ik niet meer op mijn buik kan liggen, omdat dit te pijnlijk is.
Zat te twijfelen om het nog een tijdje aan te zien of de dokter te bellen. Slik verder niks, geen medicijnen of zo, Ben van de oude stempel en wil dokter niet te snel bellen. Jullie zouden dit wel doen?
Ik heb ook last van pijnlijke tepels, vooral rechts. Niet cyclus-gerelateerd zo te merken en dusdanig dat ik niet meer op mijn buik kan liggen, omdat dit te pijnlijk is.
Zat te twijfelen om het nog een tijdje aan te zien of de dokter te bellen. Slik verder niks, geen medicijnen of zo, Ben van de oude stempel en wil dokter niet te snel bellen. Jullie zouden dit wel doen?
zondag 30 augustus 2009 om 17:08
Als het al een tijd is zonder weg te trekken en zo heftig dat je niet meer op je buik kunt liggen, zou ik wel naar de huisarts gaan.
Maar een paar steken die meestal net voor je mentruatie zijn en weer bijtrekken, daar zou ik persoonlijk niet voor naar mijn dokter gaan. Maar ben jij wel ongerust erover, dan is een bezoekje wel zinnig.
Maar een paar steken die meestal net voor je mentruatie zijn en weer bijtrekken, daar zou ik persoonlijk niet voor naar mijn dokter gaan. Maar ben jij wel ongerust erover, dan is een bezoekje wel zinnig.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
dinsdag 8 december 2009 om 10:14
ik heb sinds een week hele pijnlijke tepels.ben vorig jaar december gesteriliseert.heb ook geen mentruatie sinsdien.maar vraag me toch af hoe het komt dat ik last heb van m'n tepels?ben 33 jaar.er komt in mijn familie veel borstkanker voor.
groetjes marlouss
groetjes marlouss
anoniem_97168 wijzigde dit bericht op 08-12-2009 13:11
Reden: was wat vergeten erbij te zetten
Reden: was wat vergeten erbij te zetten
% gewijzigd