Gezondheid alle pijlers

Pijnlijke tepels

30-08-2009 16:00 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de laatste dagen af en toe een soort stekende/prikkende pijn in mijn tepels. Net of er een naald ingestoken wordt ofzo.

Het is qua tijd van de maand PMS-tijd. Zou het daar gewoon door kunnen komen?
quote:Yeti80 schreef op 30 augustus 2009 @ 16:00:

Ik heb de laatste dagen af en toe een soort stekende/prikkende pijn in mijn tepels. Net of er een naald ingestoken wordt ofzo.

Het is qua tijd van de maand PMS-tijd. Zou het daar gewoon door kunnen komen?Dat kan...hoeft niet...dokter bellen morgen?
Slik je de pil of andere medicijnen soms?

Ik kreeg het toen ik de nuva-ring ging gebruiken.
Nee, ik slik de pil niet (ik heb een koperspiraaltje). Ik slik wel Cipramil en Seroquel.

Oh, ik had hetzelfde de vorige paar keer vlak voordat ik ongesteld moest worden.
En ging het later weer over dan?

Dan is het niet ernstig toch. Nouja, je kunt het beter wel melden aan je arts. Kan best van die medicijnen zijn.
Ik breek even in, wilde vandaag ook topic met dezelfde titel plaatsen.

Ik heb ook last van pijnlijke tepels, vooral rechts. Niet cyclus-gerelateerd zo te merken en dusdanig dat ik niet meer op mijn buik kan liggen, omdat dit te pijnlijk is.

Zat te twijfelen om het nog een tijdje aan te zien of de dokter te bellen. Slik verder niks, geen medicijnen of zo, Ben van de oude stempel en wil dokter niet te snel bellen. Jullie zouden dit wel doen?
Als het al een tijd is zonder weg te trekken en zo heftig dat je niet meer op je buik kunt liggen, zou ik wel naar de huisarts gaan.

Maar een paar steken die meestal net voor je mentruatie zijn en weer bijtrekken, daar zou ik persoonlijk niet voor naar mijn dokter gaan. Maar ben jij wel ongerust erover, dan is een bezoekje wel zinnig.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Vooral als het aan 1 tepel is, is wel vaag. Zeker als je daardoor niet meer op je buik kunt liggen.

Ik zou maar bellen hoor, Marahbloem!
ik heb sinds een week hele pijnlijke tepels.ben vorig jaar december gesteriliseert.heb ook geen mentruatie sinsdien.maar vraag me toch af hoe het komt dat ik last heb van m'n tepels?ben 33 jaar.er komt in mijn familie veel borstkanker voor.

groetjes marlouss
anoniem_97168 wijzigde dit bericht op 08-12-2009 13:11
Reden: was wat vergeten erbij te zetten
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven