Gezondheid alle pijlers

Pil doorgeslikt - nu niet ongesteld geworden!

13-07-2008 13:00 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje over de pil.

Ik heb 2 strippen achter elkaar doorgeslikt en nu ben ik daarna niet ongesteld geworden. Meestal na doorslikken is mijn menstruatie minder heftig dan als ik gewoon om de maand een stopweek heb, maar nu ben ik, na wat eruit zag als oud bloed en wat klonten, niet ongesteld geworden.

Zou dat kunnen komen door het doorslikken?
Ja, dat kan daardoor komen. Dat 'oud bloed en wat klonten' (die beschrijving alleen al, yegh!) waren dan je menstruatie denk ik...
Ja, sorry maar dan is het wel duidelijk ;o)

Maar bedankt voor je reactie!

Ik word er echt een beetje zenuwachtig van namelijk!
Waarom zou je er zenuwachtig van worden ? Als je de pil goed hebt geslikt, kan er (bijna) niks aan de hand zijn.

Ik slik de pil vaak 2 strippen door en last dan een stopweek in. Mijn ongesteldheid is al niet hevig, maar na 2 strippen is het ook bijna niets. Niet druk om maken dus.
Oh fijn om te horen!

Ik word gewoon zenuwachtig omdat ik echt niet zwanger wil worden.

Ik heb verder ook altijd een condoom erbij gebruikt, maar toch.
Dus de kans is echt nihil: pil goed gebruikt, condoom erbij (netjes!!! veel vrouwen laten dat dan helaas toch maar zitten).

Blijft de twijfel aanwezig, doe dan toch wel een test, maar puur als geruststelling voor jezelf (zegt degene die vroeger soms ook in de stress schoot terwijl er logischerwijs niets aan de hand zou kunnen zijn, een test doen hielp dan wel )
Ik wacht dan mn volgende ongesteldheid wel af, ik ga er dan maar van uit dat het goed is.

Bij een test ga ik toch ook lopen denken van hmm, die zijn toch ook niet altijd helemaal betrouwbaar... ;o)
als bloed en klonten geen ongesteldheid is, wat is het dan wel?

ik ben een beetje mosterd waarschijnlijk, maar volgens mij ben je gewoon ongesteld geworden in je stopweek. kans dat je zwanger geworden bent is ongeveer gelijk aan nul, helemaal eens met extra halo, en ik zou dan ook geen 10 (?) euro uitgeven aan een zwnagerschapstest
Omdat het niet vloeide.

Gewoon met afvegen bijvoorbeeld een beetje "oud bloed".

En nee, ik ga ook geen test doen.

Als het volgende maand uitblijft wordt het een ander verhaal natuurlijk!
En was je zwanger?

Want ik heb precies hetzelfde probleem!
Pil én condoom én toch nog wat bloed verloren. Geen zorgen maken hoor!

Maar snap het wel, van de week voor het eerst een stopweek met de Zoely, die als bijwerking minder bloedverlies heeft. Van waterval aan bloed naar een inlegkruisje gegaan. Maar goed, even getest en niets aan de hand. Waarom geen testje als dat scheelt? Geeft veel meer duidelijkheid dan hier vragen.
Kyrr, was 1x een topic openen niet genoeg? Zogenaamd onder een andere naam?
Nog meer bloed en klonten? Is dat een epidemie?
quote:amperbroekies schreef op 17 november 2013 @ 00:35:

Kyrr, was 1x een topic openen niet genoeg? Zogenaamd onder een andere naam?Ik vroeg mij gewoon af hoe het met deze dame was afgelopen, mag dat dan niet? ;)
Oh wow niet gezien dat het zo'n oud topic was.
Oh. Dat kind gaat intussen al naar groep 2.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven