Inspiratie paar dagen weg

17-10-2025 15:46 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Partner en ik willen graag een paar dagen weg. Beide een beetje teveel hooi op de vork genomen en beide moe. We willen een stukje natuur, stadje bezoeken. We zitten aan Duitsland te denken. Ongeveer 3 uur van Groningen. Niet te groot en niet te klein. Omdat we beide moe zijn, komen we er maar niet uit. Ik dacht Bremen, maar dat vind man niet leuk.

Heeft iemand een tip waarvan die denkt....daar moet je zijn?
Bremen is niet zo heel spannend, vanaf stad Groningen op 3,5 uur: Hamburg! Dat is wel echt leuk.
Duitsland heeft vele thermaalbaden waar je heerlijk kunt relaxen.
RavIvaR schreef:
17-10-2025 16:42
Duitsland heeft vele thermaalbaden waar je heerlijk kunt relaxen.
Daar maak ik mijn man niet blij mee. Is de moezel iets? Klinkt beetje ouderwets :facepalm:
Munster!

Klein, overzichtelijk, gezellig. Perfect als je moe bent. En aan de rand van de stad kan je fantastisch mooi fietsen.
Xantileppe schreef:
17-10-2025 17:49
Daar maak ik mijn man niet blij mee. Is de moezel iets? Klinkt beetje ouderwets :facepalm:
Cochem (Moezel) is heel leuk, helemaal niet ouderwets. Maar vanuit Groningen wel langer dan 3 uur rijden.
Xantileppe schreef:
17-10-2025 17:49
Trier is in de buurt van het moezelgebied. Maar das echt wel veel verder dan 3 uur.

Monschou wellicht? Dat is 4 uur vanuit Groningen.
Maastricht?
Landal Dwergter sand. Mooie natuur en steden in de buurt. Ongeveer anderhalf uur rijden.
vivapimpelmees schreef:
17-10-2025 19:16
Trier is in de buurt van het moezelgebied. Maar das echt wel veel verder dan 3 uur.

Monschou wellicht? Dat is 4 uur vanuit Groningen.
Ik wilde hetzelfde zeggen. We zijn deze zomer in Monschau geweest en vonden het echt prachtig. Nu in de herfst zal het wel nog mooier zijn!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven