Inspiratie paar dagen weg
vrijdag 17 oktober 2025 om 15:46
Partner en ik willen graag een paar dagen weg. Beide een beetje teveel hooi op de vork genomen en beide moe. We willen een stukje natuur, stadje bezoeken. We zitten aan Duitsland te denken. Ongeveer 3 uur van Groningen. Niet te groot en niet te klein. Omdat we beide moe zijn, komen we er maar niet uit. Ik dacht Bremen, maar dat vind man niet leuk.
Heeft iemand een tip waarvan die denkt....daar moet je zijn?
Heeft iemand een tip waarvan die denkt....daar moet je zijn?
vrijdag 17 oktober 2025 om 18:48
Cochem (Moezel) is heel leuk, helemaal niet ouderwets. Maar vanuit Groningen wel langer dan 3 uur rijden.Xantileppe schreef: ↑17-10-2025 17:49Daar maak ik mijn man niet blij mee. Is de moezel iets? Klinkt beetje ouderwets![]()
vrijdag 17 oktober 2025 om 19:16
Trier is in de buurt van het moezelgebied. Maar das echt wel veel verder dan 3 uur.Xantileppe schreef: ↑17-10-2025 17:49Daar maak ik mijn man niet blij mee. Is de moezel iets? Klinkt beetje ouderwets![]()
Monschou wellicht? Dat is 4 uur vanuit Groningen.
vrijdag 17 oktober 2025 om 23:42
Ik wilde hetzelfde zeggen. We zijn deze zomer in Monschau geweest en vonden het echt prachtig. Nu in de herfst zal het wel nog mooier zijn!vivapimpelmees schreef: ↑17-10-2025 19:16Trier is in de buurt van het moezelgebied. Maar das echt wel veel verder dan 3 uur.
Monschou wellicht? Dat is 4 uur vanuit Groningen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in