Pil doorslikken
vrijdag 12 april 2013 om 12:31
Hoe vaak kan je de pil ongeveer doorslikken zonder een doorbraakbloeding te krijgen?
Ik heb de pil deze maand doorgeslikt. Donderdag is mijn laatste pil. Dan ben ik dinsdag ongesteld tot zondag.
Kan ik de pil weer doorslikken in mei? Zodat ik in juni pas weer ongesteld wordt? Of is de kans dan groter dat ik doorbraakbloedingen krijg? Ondanks dat ik tussendoor 1x ongesteld ben geweest?
Wat zijn jullie ervaringen? Of hoe doen jullie dit dan?
Ik heb de pil deze maand doorgeslikt. Donderdag is mijn laatste pil. Dan ben ik dinsdag ongesteld tot zondag.
Kan ik de pil weer doorslikken in mei? Zodat ik in juni pas weer ongesteld wordt? Of is de kans dan groter dat ik doorbraakbloedingen krijg? Ondanks dat ik tussendoor 1x ongesteld ben geweest?
Wat zijn jullie ervaringen? Of hoe doen jullie dit dan?

vrijdag 12 april 2013 om 12:36
quote:Biebeliee schreef op 12 april 2013 @ 12:34:
Probeer het.
Hangt van je lichaam en de zwaarte van de pil af.
Bij mij lukte het vaak 3 tot 4 strips achter elkaar (9-12 weken) ergens in die 4de strip kwam er dan een doorbraakbloeding en dan maakte ik daar gelijk stopweek van.Dat doe ik inderdaad ook vaak.
Probeer het.
Hangt van je lichaam en de zwaarte van de pil af.
Bij mij lukte het vaak 3 tot 4 strips achter elkaar (9-12 weken) ergens in die 4de strip kwam er dan een doorbraakbloeding en dan maakte ik daar gelijk stopweek van.Dat doe ik inderdaad ook vaak.

vrijdag 12 april 2013 om 13:12
Ik heb ook microgynon30 en ik weet eigenlijk niet hoe lang ik hem kan doorslikken zonder doorbraakbloeding. Ik slik hem altijd een maand of vier, vijf door. Op een gegeven moment voel ik me wat opgeblazen, dan las ik een stopweek in, en dan is het weer goed.
Maar doorbraakbloedingen heb ik dan nog niet gehad.
Maar doorbraakbloedingen heb ik dan nog niet gehad.