Gezondheid alle pijlers

Pil vergeten bij het dooslikken...

30-09-2009 23:10 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello,

Ik ben de pil aan het dooslikken en nu ontdek ik net dat ik gister de pil ben vergeten. HEt is mijn eerste week van deze strip, maar in principe de vierde.

Iemand een idee hoe je dit moet zien?
doos likken?
het is hier binnen beter dan buiten
Haha moet ff lachen om je topictitel!!

Je moet het gewoon zien als de eerste week van een nieuwe strip. Dus je bent nu niet meer goed beschermd tegen zwangerschap. Dus wil je niet zwanger worden even een condoom gebruiken
Hahahaaaa
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Als je de pil doorslikt en er een vergeet, dan moet je zo reageren zoals in je derde week. Dus als dit de enige is die je de afgewlopen week bent vergeten, kun je een stopweek inlassen of direct de pil innemen en verder slikken, minimaal 7 dagen achter elkaar.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
voor het dooslikken kun je beter een beflapje gebruiken ter bescherming i.p.v. de pil
quote:lexis schreef op 30 september 2009 @ 23:29:

voor het dooslikken kun je beter een beflapje gebruiken ter bescherming i.p.v. de pilde pil beschermt tegen zwangerschap niet tegen ziektes, van dooslikken wordt je niet zwanger dus dat maakt helemaal niets uit.
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 30 september 2009 @ 23:33:

[...]

de pil beschermt tegen zwangerschap niet tegen ziektes, van dooslikken wordt je niet zwanger dus dat maakt helemaal niets uit.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Tja, jammer van de titel maar verder eensch met Singlala en níet met Teddy. Dat de pil de eerste week minder betrouwbaar is als je 'm vergeet is omdat je een tijdje géén pil geslikt hebt en dus nog geen hormoonspiegel hebt. Na 3 weken slikken heb je voldoende hormonen binnen en kun je dus hetzelfde handelen als bij het vergeten in week 3.
Whahahaaa die topic titel :D
Oh zie dat ik het niet juist heb. Naja je kunt maar beter het zekere voor het onzekere nemen toch?
Hahahaha, welk dialect spreek jij?

Ik dacht eerst dat het een typo was, maar aangezien het in je OP weer zo staat lijkt het me dat je echt denkt dat je het zo schrijft . Je slikt de pil door, dus het is doorslikken
Oh god ik dacht daar hebben we er een hoor, 16 jaar, sperma van vriendje geslikt en nu bang dat ze zwanger is.

Maar helaas!
Je bent nu vereeuwigd bij de EAUSM

Bedankt voor het lachen ondanks mijn auw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven