plaats hier mijn vraag / hoop op reactie.
woensdag 12 november 2014 om 21:59
Hoe ga ik dit brengen zonder dat jullie gaan reageren van had het maar veilig gedaan etc.
Ik heb een regelmatige cyclus van 28dagen
31 okt was ik ongi en heb 7nov sex gehad nu komt het puntje hij is niet in mij klaar gekomen maar wel was er wel voorvocht.
zou er een kansje bestaan dat ik zwanger kan zijn??.
hoop op wel normale reacties
bedankt
Ik heb een regelmatige cyclus van 28dagen
31 okt was ik ongi en heb 7nov sex gehad nu komt het puntje hij is niet in mij klaar gekomen maar wel was er wel voorvocht.
zou er een kansje bestaan dat ik zwanger kan zijn??.
hoop op wel normale reacties
bedankt
donderdag 13 november 2014 om 00:05
quote:Enn schreef op 12 november 2014 @ 23:19:
[...]
Mooi, ook weer opgelost.
Je mag Blackberry aanspreken mochten zaken anders blijken.Onzin. Ik zeg alleen dat de kans erg klein is, maar dat het niet (nooit) volledig uit te sluiten is. Bij een zeer regelmatige cyclus wat voorvocht binnenkrijgen op dag 8 van de cyclus is misschien niet handig, maar geeft een zeer geringe kans op een zwangerschap. That's all.
[...]
Mooi, ook weer opgelost.
Je mag Blackberry aanspreken mochten zaken anders blijken.Onzin. Ik zeg alleen dat de kans erg klein is, maar dat het niet (nooit) volledig uit te sluiten is. Bij een zeer regelmatige cyclus wat voorvocht binnenkrijgen op dag 8 van de cyclus is misschien niet handig, maar geeft een zeer geringe kans op een zwangerschap. That's all.
donderdag 13 november 2014 om 08:54
quote:blackberry1980 schreef op 13 november 2014 @ 00:05:
[...]
Onzin. Ik zeg alleen dat de kans erg klein is, maar dat het niet (nooit) volledig uit te sluiten is. Bij een zeer regelmatige cyclus wat voorvocht binnenkrijgen op dag 8 van de cyclus is misschien niet handig, maar geeft een zeer geringe kans op een zwangerschap. That's all.
+1
Ik zou me ook geen zorgen maken.
[...]
Onzin. Ik zeg alleen dat de kans erg klein is, maar dat het niet (nooit) volledig uit te sluiten is. Bij een zeer regelmatige cyclus wat voorvocht binnenkrijgen op dag 8 van de cyclus is misschien niet handig, maar geeft een zeer geringe kans op een zwangerschap. That's all.
+1
Ik zou me ook geen zorgen maken.
donderdag 13 november 2014 om 10:44
quote:bugs schreef op 12 november 2014 @ 22:07:
Nog een ander voorbehoedmiddel gebruikt (afgezien van geen condoom dus)?
Neuken zonder voorbehoedsmiddel geeft volgens mij altijd een kans (groter of kleiner) op zwangerschap, ook als hij niet in je klaarkomt. Periodieke onthouding & voor het zingen de kerk uit zijn slechte anticonceptiemethodes, leerde ik (lang geleden) bij biologieles.Ik leerde dat vooral van mijn oma, ervaringsdeskundige, zeg maar.
Nog een ander voorbehoedmiddel gebruikt (afgezien van geen condoom dus)?
Neuken zonder voorbehoedsmiddel geeft volgens mij altijd een kans (groter of kleiner) op zwangerschap, ook als hij niet in je klaarkomt. Periodieke onthouding & voor het zingen de kerk uit zijn slechte anticonceptiemethodes, leerde ik (lang geleden) bij biologieles.Ik leerde dat vooral van mijn oma, ervaringsdeskundige, zeg maar.
Later is nu
donderdag 13 november 2014 om 10:46
quote:blackberry1980 schreef op 12 november 2014 @ 22:47:
Ach Samantha2015, je gelooft toch zelf ook niet dat al die brave Hendrika's op dit forum het altijd Double Dutch doen? Er zijn nou eenmaal altijd zeurpieten die het leuk vinden je de les te lezen.
Niet op ingaan, vinden ze alleen maar leuk.
Maar die dames openden hier toen geen topic. Telden zelf 1 en 1 bij elkaar op en deden een test.
Deze dame, tenminste.
Ach Samantha2015, je gelooft toch zelf ook niet dat al die brave Hendrika's op dit forum het altijd Double Dutch doen? Er zijn nou eenmaal altijd zeurpieten die het leuk vinden je de les te lezen.
Niet op ingaan, vinden ze alleen maar leuk.
Maar die dames openden hier toen geen topic. Telden zelf 1 en 1 bij elkaar op en deden een test.
Deze dame, tenminste.
Later is nu
donderdag 13 november 2014 om 10:50
Van voorvocht word je echt niet zwanger (http://www.scientias.nl/v ... werkt-dat-echt-niet/64477)
Echt niet
waarom raken vrouwen dan zwanger van coitus interuptus? (nogmaals NIET door het voorvocht), maar omdat:
- Man per ongeluk toch klaar kwam
- Man nog zaad van eerdere keer aan zijn geslacht had
Echt niet
waarom raken vrouwen dan zwanger van coitus interuptus? (nogmaals NIET door het voorvocht), maar omdat:
- Man per ongeluk toch klaar kwam
- Man nog zaad van eerdere keer aan zijn geslacht had