Gezondheid alle pijlers

Plantur 39

03-08-2013 22:55 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Begin dit jaar ben ik erg ziek geworden en nog herstellend. Door maandenlang allerlei antibiotica toegediend te hebben gekregen, heb ik nu erg veel last van haaruitval.

Nou ben ik absoluut niet iemand die ook maar enige waarde hecht aan reclame op tv, maar......ik zag dus een reclame voor shampoo, Plantur 39, die hier de oplossing voor zou zijn.

Geweldig, ik naar de apotheek, die heeft het niet, kan het wel bestellen alleen weet met niet wat het kost.

Bij de drogist hetzelfde.

Mijn vraag: heeft iemand ervaring met dit middeltje en/of waar ik het kan kopen??
http://www.drogistplein.n ... PeOkYuV4rgCFc7C3godsBMA0Q
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
¤ 9,99
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Is jouw Google stuk?
Dank je wel, Enn, en nee, mijn google is niet stuk!!!
Ik heb het ooit gebruikt op advies van mijn kapper, hielp voor geen meter
quote:rastafun schreef op 03 augustus 2013 @ 23:03:

Dank je wel, Enn, en nee, mijn google is niet stuk!!!

Ow.

Maar kijk eens:

Hoe gebruik je Google. Rastafun kijk goed mee en leer.

En dan de eerste link aanklikken.
Denk je dat je het een volgende keer alleen kan?
Enn doe eens niet zo stom.

TO haar keuze waar ze haar info vandaan haalt toch? Via Google, Viva Forum of de bieb. Ik vind je een mega zeur.
quote:goldmember schreef op 03 augustus 2013 @ 23:30:

Ik vind je een mega zeur.Loep jezelf eens
En daar rekenen de reclamemakers op: Mensen die ten einde raad zijn, en dan toch maar dat product gaan proberen, al weten ze in hun achterhoofd best wel dat het niet gaat helpen.

Het is misschien hard, maar je hoofd is geen tuintje dat je door bemesten(met shampoo) mooi begroeid zijn. Die haarzakjes trekken zich daar niets van aan. Die werken of ze werken niet, maar ze trekken zich niets van jouw probleem aan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Mijn gezonde verstand zegt me dat als medicatie (of je slechte gezondheid of een combinatie van beide) de oorzaak van je haaruitval is, dat zo'n shampoo niet gaat werken. Maar goed nieuws: als je stopt met die medicatie en/of weer wat beter wordt komen die haren straks ook vanzelf weer terug!

Heb zelf ook eens flinke haaruitval gehad in een ziekteperiode, maar zo lang ik geen kale plekken kreeg of mijn schedel door m'n haar heen ging schemeren vond ik dat geen probleem eigenlijk. Gelukkig is het zo ver ook niet gekomen en nu, een paar jaar later, heb ik mijn oude bos weer terug!

Mocht je er echt last van hebben dat je zoveel haar kwijtraakt zou ik als ik jou was altijd eerst met een arts overleggen of daar wat aan te doen is, voordat je allerlei (dure) middeltjes aan gaat schaffen. Proberen kan geen kwaad natuurlijk, maar zou zonde zijn als het je echt geld gaat kosten.
Je kunt beter veel koffie drinken, zit ook cafeine in. Werkt vast ook niet, van binnenuit.
Ja ja, nu weet ik het wel!
Zijn maar twee middelen die helpen: trix plus capsules met finasteride (google op: finasteride) of aminexil (dat is lotion) van l'Oreal.
quote:goldmember schreef op 03 augustus 2013 @ 23:30:

TO haar keuze waar ze haar info vandaan haalt toch? Via Google, Viva Forum of de bieb. Ik vind je een mega zeur.Ik was juist zwaar onder de indruk van dat google filmpje. Die hou ik er in voor op school, sommige leerlingen weten ook niet hoe te zoeken.
Plantur is echt waardeloos. Je haar valt er juist nog meer van uit. En je krijgt er ook heel erg droog haar van. Niet kopen dus. Aminexil pro van Vichy in combinatie met vitamine B complex nemen werkt veel beter.
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-01-2015 16:51
Reden: verwijderd ivm reclame
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven