Plotselinge huidirritatie
zondag 5 februari 2012 om 21:38
Beste forummers,
Sinds een paar dagen heb ik een vervelend probleem. Op de plekken waar kledinglabels tegen mijn huid komn krijg is extreme rode plekken (soort brandwondjes) en ze doen ook pijn. Een dag later wordt het een korstje. Ik heb nog nooit zoiets gehad. Ben wel zwanger, maar ook in eerder zwangerschappen nooit last gehad. Ook aan de binnenkant van mijn dijbenen en op mijn borsten heb ik miniscule rode puntjes en mijn huid jeukt verschrikkelijk, moet heel vaak smeren. Iemand ervaring?
Sinds een paar dagen heb ik een vervelend probleem. Op de plekken waar kledinglabels tegen mijn huid komn krijg is extreme rode plekken (soort brandwondjes) en ze doen ook pijn. Een dag later wordt het een korstje. Ik heb nog nooit zoiets gehad. Ben wel zwanger, maar ook in eerder zwangerschappen nooit last gehad. Ook aan de binnenkant van mijn dijbenen en op mijn borsten heb ik miniscule rode puntjes en mijn huid jeukt verschrikkelijk, moet heel vaak smeren. Iemand ervaring?
zondag 5 februari 2012 om 21:41
misschien heeft het met het koude weer te maken? daar wordt je huid gevoelig van. En als er dan iets over heen schuurd zorgt dit voor meer irritatie dan normaal. Mijn bovenbenen zijn nog steeds knal rood en vol met rode stipjes omdat ik vanmiddag geschaatst heb. (en ja, ik had gewoon een dikke spijkerbroek aan)
Succes! ik smeer me ook helemaal de pleuris...
Succes! ik smeer me ook helemaal de pleuris...