Gezondheid alle pijlers

Pms klachten, wie ervaring met Efamol pmp?

07-02-2013 22:01 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Sinds dat ik in september gestopt ben met de pil komen mijn pms klachten weer terug, het begint al een dikke week voor de menstruatie. Gisteren zag ik Efamol pmp in het schap bij de drogist staan en het zou hierbij helpen en de klachten verminderen. Heeft iemand hier ervaring met Efamol pmp, en kan je dit gebruiken bij een kinderwens of heeft het invloed op de vruchtbaarheid?

Groetjes Margha
Geen ervaring mee, wél met PMS....heb het door een vitamine B6 pilletje elke dag goed onder controle! Zeker het proberen waard!
Tja, er zitten vooral dingen in die je met gevarieerde voeding gewoon binnen krijgt. Maar niet geschoten...
Maareh, heb je als eens gegoogeld wat het is? Gezien je vragen twijfel ik een beetje daaraan.
Ja ik heb al aardig zitten googelen en lees er positieve reacties over alleen niet of het invloed heeft op de vruchtbaarheid.

ik heb Efamol ook een mail gestuurd met deze vraag dus ben benieuwd. Er zit trouwens ook vit b6 in.
Er zitten alleen maar stoffen in die je ook met normaal eten binnen krijgt, dus nee... het heeft geen effect op je vruchtbaarheid. En trouwens ook niet op pms, maar als placebo zou het je best kunnen helpen. Als je erin gelooft natuurlijk.
Nou, moet zeggen gebruik het nu een bijna 2 maanden, en het werkt wel degelijk hoor!

En de klachten die ik heb kan ik echt niet zomaar wegdenken, met het idee oja slik nu een pilletje en heb er geen last meer van, daar is echt wel meer voor nodig haha....

Maar volgens mij is het alleen maar gunstig voor het lichaam dus ook voor de vruchtbaarheid.
Ik heb ook een paar maanden emfamol pmp gebruikt, maar dat werkte voor mijn gevoel niet echt... Of het ligt aan mezelf, omdat ik een angststoornis heb en daar toch een beejte in lbijf hangne.
Summerqueen. Fijn dat het bij jou wekt. Ik heb ook reactie van efamol terug gekregen, het kan geen kwaad voor de vruchtbaarheid het zou er zelfs aan bij kunnen dragen omdat efamol pmp ervoor zorgt dat je menstruatie en daarbij je cyclus weer op orde komt. Ik wacht nog op uitslag van het ZH dus kan daarna pas beslissen of ik ermee begin of niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven