Pms klachten, wie ervaring met Efamol pmp?
donderdag 7 februari 2013 om 22:01
Hallo,
Sinds dat ik in september gestopt ben met de pil komen mijn pms klachten weer terug, het begint al een dikke week voor de menstruatie. Gisteren zag ik Efamol pmp in het schap bij de drogist staan en het zou hierbij helpen en de klachten verminderen. Heeft iemand hier ervaring met Efamol pmp, en kan je dit gebruiken bij een kinderwens of heeft het invloed op de vruchtbaarheid?
Groetjes Margha
Sinds dat ik in september gestopt ben met de pil komen mijn pms klachten weer terug, het begint al een dikke week voor de menstruatie. Gisteren zag ik Efamol pmp in het schap bij de drogist staan en het zou hierbij helpen en de klachten verminderen. Heeft iemand hier ervaring met Efamol pmp, en kan je dit gebruiken bij een kinderwens of heeft het invloed op de vruchtbaarheid?
Groetjes Margha

donderdag 7 februari 2013 om 23:16
vrijdag 8 februari 2013 om 07:02
Nou, moet zeggen gebruik het nu een bijna 2 maanden, en het werkt wel degelijk hoor!
En de klachten die ik heb kan ik echt niet zomaar wegdenken, met het idee oja slik nu een pilletje en heb er geen last meer van, daar is echt wel meer voor nodig haha....
Maar volgens mij is het alleen maar gunstig voor het lichaam dus ook voor de vruchtbaarheid.
En de klachten die ik heb kan ik echt niet zomaar wegdenken, met het idee oja slik nu een pilletje en heb er geen last meer van, daar is echt wel meer voor nodig haha....
Maar volgens mij is het alleen maar gunstig voor het lichaam dus ook voor de vruchtbaarheid.
vrijdag 8 februari 2013 om 15:58
Summerqueen. Fijn dat het bij jou wekt. Ik heb ook reactie van efamol terug gekregen, het kan geen kwaad voor de vruchtbaarheid het zou er zelfs aan bij kunnen dragen omdat efamol pmp ervoor zorgt dat je menstruatie en daarbij je cyclus weer op orde komt. Ik wacht nog op uitslag van het ZH dus kan daarna pas beslissen of ik ermee begin of niet.