Gezondheid alle pijlers

Poepen, maar ik heb geen tijd

30-12-2009 16:54 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ken je dat, dat je moet poepen, maar er eigenlijk geen tijd voor hebt. Dat je het maar ophoudt? Ik heb wel eens gehoord dat dat erg slecht is, maar vraag me niet waarom dat ook al weer was.

Er komt dan een moment dat je het echt niet meer op kan houden. Herkenbaar?
De pentlapoep, bestaande uit:

- doelpoepen hoge plank

- doelpoepen van de toren

- krachtpoepen

- hindernispoepen

- figuurpoepen
Vraagje Willem, check jij na een poepbeurt altijd je drollen na? Of er geen beestjes in zitten oid?
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
quote:delphicat schreef op 30 december 2009 @ 17:59:

[...]

Je kent deze klassier van Koot en Bie toch wel?

Hahahaha ik kijk hem nu, geweldig.

Ik kende deze niet.
pluk de dag
Het is Willem hoor! Niet Patty Brard...
Hahhahha poepen met lekkende stortbakken..
pluk de dag
Ik heb darmproblemen. Vaak voel ik geen aandrang. Maar als ik het wel voel, en niet meteen ga, dan kan ik daarna dagen niet meer.
quote:Peronne schreef op 30 december 2009 @ 18:06:

Hahhahha poepen met lekkende stortbakken..Niks mis met een fijne poepgrap
quote:iris1969 schreef op 30 december 2009 @ 17:57:

ik wist dat jij het was!

Ik moest eens zo ontzettend nodig poepen dat ik een hotel vlakbij mijn huis in ben gehold, ik kon gewoon de trap naar mijn etage niet meer halen........ja....en toen....
quote:misschicken schreef op 30 december 2009 @ 16:57:

Niet gaan, ophouden of wachten is voor mij geen optie. If you gotta go, you gotta go. Akuut. Haha, en zo is het maar net!!!
Ja maar er lag niet altijd een krantje of tijdschrift om te lezen. Ze nemen wel bijna altijd hun mobieltje mee ofzo. Maar dan nog!

Waarom zou je een kwartier lang in dat kleine hokje op een niet zo comfortabele wcpot in je eigen ranzige stront lucht gaan zitten om ff wat te lezen...spelletje te spelen.. te wachten tot het er vanzelf uit valt..waarom?????

Ik doe het ook zo snel mogelijk, ik vind het verschrikkelijk saai en irritant om naar de wc te gaan.

En waarom doen alleen mannen dat..
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Precies , pas gaan wanneer je heel erg nodig moet!
IK heb vaak geen zin in plassen. Vooral niet als ik in bed lig.

Poepen ben ik niet zo'n ster in, als ik dan moet, moet ik ook echt gaan, anders lukt het uiteindelijk weer niet. Heel lastig.

IK neem dus ook een boekje mee, zit 'net als een man' wat langer op de wc
Later is nu
quote:willem1959 schreef op 30 december 2009 @ 18:17:

[...]

....ja....en toen....

Toen beleefd met een rood hoofd van het inhouden gevraagd of ik hun wc mocht gebruiken, terwijl ik niet wilde laten merken dat ik werkelijk op knappen stond.

Plassen doe ik rustig tussen twee auto's, achter een bosje of zelfs in de tuin van een Ambassade, maar poepen is me een brug te ver.
Nou ik heb echt moeten leren wildplassen, eerst zat altijd alles onder, nu kan ik het gelukkig wel
ik heb een snelle stoelgang en hoef amper druk te zetten haha. dus ik zit maar ff op de plee:D
Heel mooi, die verhalen. Maar het ging meeigenlijk om de vraag of jullie wel eens heel lang wachten. Bijvoorbeeld omdat je op je werk zit, of in de trein. Of omdat je gewoon het forum niet wil missen.
Dat was een voorbeeld van (te) lang wachten Willem, ik wilde namelijk niet in de trein-wc gaan.

Over het forum niet willen missen: het gebeurt regelmatig dat ik op knappen sta als het spannend of grappig is, of dat ik vergeet te eten of dat ik verstijfd achter de PC vandaag kom. (Verslaafd? Wie, ik? )
Zorg je wel goed voor jezelf iris.
Ja hoor, dank je

Ik ben nu ziek thuis, dus aan de computer geplakt, maar anders ben ik veel buiten.
Oh jee. Heb gemist wat er is.

Moet ik een oliebolletje komen brengen. Zelfgebakken, dus goed voor de stoelgang.
Het is gelukkig niets, een flinke verkoudheid, that's all.

Heb je ook appelflappen?
Nee, das te ingewikkeld.

Heb jij soms appelflappen
Ja ik wacht ook wel is, als ik bij anderen thuis ben waar ik niet wil poepen, als ik aan het winkelen ben, als ik iets doe of kijk wat ik te interessant vind
of als ik gewoon lui ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven