Ken je dat, dat je moet poepen, maar er eigenlijk geen tijd voor hebt. Dat je het maar ophoudt? Ik heb wel eens gehoord dat dat erg slecht is, maar vraag me niet waarom dat ook al weer was.
Er komt dan een moment dat je het echt niet meer op kan houden. Herkenbaar?
quote:Peronne schreef op 30 december 2009 @ 16:56:
Ik heb wel eens dat ik geen zin heb om naar de wc te lopen omdat ik tv zit te kijken. Maar als ie dan kopjes geeft dan ga ik wel uiteindelijk hoor.Eet smakelijk!
De krant, reclamefoldertjes, de Ikeagids, noem maar op. Daar heb ik mijn leesbril voor nodig. Soms ligt ie dan nog in de keuken en dan waggel ik, met mijn broek op mijn enkels, heen en weer.
Weet je wat ik me afvraag.. waarom zitten mannen 15 minuten of langer op de wc als ze gaan poepen?
Dat is me opgevallen, mijn exen doen het en mijn vriend nu ook!
Wat doen ze daar???? Zo lang????Dat vraag ik me ook af!!! Ben zelf altijd snel klaar, pers het hele zaakje er gewoon in één keer uit, geen probleem. Mijn vriend daarentegen beschouwt poepen als een hele opgave en hij gaat er altijd lang en uitgebreid voor zitten. (haha, ook letterlijk dus! )
quote:willem1959 schreef op 30 december 2009 @ 17:44:
Ja, heeeerlijk.
Zat zo lang te forummen dat er nu een bruine punt in mijn witte onderbroek staat. Het werd hoog tijd een te poepen ja.Voortaan bruin ondergoed dragen, heb je daar ook geen last meer van.
quote:willem1959 schreef op 30 december 2009 @ 17:44:
Ja, heeeerlijk.
Zat zo lang te forummen dat er nu een bruine punt in mijn witte onderbroek staat. Het werd hoog tijd een te poepen ja.
Had hij nog bijzondere kenmerken vandaag?
Ik ben altijd blij verrast als ik achterom kijk en het blijkt dat ik een letter heb gepoept, laatst nog de P. Ik kan me op zo'n moment maar net bedwingen om hem aan iedereen te laten zien.
Ik heb geen vlakspoeler, maar een diepspoeler. Daar plonsen ze in. Maar de kunst is een zachte landing. Dat lukt aardig als je het heel lang ophoudt want dan zijn ze doorgaans lang.
quote:Peronne schreef op 30 december 2009 @ 17:56:
Ja ik vind eigenlijk dat ik er subsidie voor zou moeten krijgen, het in leven houden van deze eeuwenoude letterpoepkunst.Je kent deze klassier van Koot en Bie toch wel?