Gezondheid alle pijlers

prednison

16-02-2010 11:36 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb 1 1/2 jaar prednison geslikt,ben er een maand geleden me gestopt.ik sinds dien altijd moe,pijn in spieren en gewrichten en veel slaap.

mijn vraag is eigenlijk hoe lang kan dit aan houden,heb altijd veel gesport.
heb je wel afgebouwd middels een afbouwschema? Het wisselt per persoon hoelang het duurt voordat je lichaam zijn hormonenhuishouding weer zelf op pijl heeft. je hebt het een vrij lange tijd gebruikt. anders even contacten met de ha?
Wil je niet bang maken maar wen er maar aan.

Bij mij is het meer dan 10 jaar later en mijn erengiepeil is nooit meer geworden wat het geweest is..
Hebben de klachten niet te maken met datgene waar je voor behandeld bent? Nu de prednison jouw lichaam uit is, komen de klachten misschieen wel terug.

Waar heb je het voor gebruikt als ik vragen mag?
Hoi,

Zelf heb ik 2 jaar lang bijna continu prednison geslikt en daarvoor ongeveer 2 jaar lang steeds stootkuren . Zelf heb ik nu ook weer even een stootkuur. Maar toen ik net was gestopt van de twee jaar lang prednison, had ik ook de eerste maanden spierpijn, pijn in gewrichten en was ik heel erg snel moe. Ook ik sportte voor de prednisonperiode heel erg veel (ruim 10 uur per week) Bij mij duurde het toch nog wel ruim een half jaar voordat ik van de klachten af was. Je moet het dus de tijd geven. Je weerstand is waarschijnlijk ook nog niet helemaal op peil door de prednison, daarom ben je bijv. ook zo moe.

Waar heb jij het voor gebruikt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven