Gezondheid alle pijlers

Prik mij maar lek

23-09-2018 09:59 45 berichten
https://www.youtube.com/watch?feature=s ... pp=desktop

De lezing spreekt voor zich.

Het is mede naar aanleiding van het ongeloof van lezers hier toen ik ergens in een ander topic schreef dat je als Nederlander zelf aansprakelijk bent als er iets misgaat.
In deze lening wordt duidelijk uitgelegd hoe het zit, veel duidelijker dan ik het zelf ooit zou kunnen samenvatten.

De man die de lezing geeft is doctorandus, dus geen leek.

Er wordt heel eventjes ook gesproken over zogenaamde mollen; mensen die op het internet speciale reacties geven om de publieke opinie een bepaalde kant op te krijgen. Zouden zulke mollen ook of viva forum zitten?

Ik ben niet anti-vaccineren, ik ben pro gezondheid, is de leus.
Alle reacties Link kopieren
nausicaa schreef:
23-09-2018 12:36
Dat sowieso!

Ik ben universitair docent, telt dat ook?
Niet voor kinderen hoor. Ik had laatst discussie over de betekenis van een woord met mijn dochter die al 3 hele dagen naar school ging. Juf zei het zus en dús was dat de goede betekenis. Toen ik zei dat ik toch ook juf was, was dat niet genoeg, want ik ben juf van ándere kinderen.
Alle reacties Link kopieren
nausicaa schreef:
23-09-2018 12:36
Dat sowieso!

Ik ben universitair docent, telt dat ook? En ik ben ook nog doctor, in de immunologie nog wel. Gek genoeg maakt dat me voor mensen als to meestal juist ongeloofwaardig.
Doctorandus in een matig relevant vak betekent expert, maar arts of immunoloog betekent onbetrouwbaar. Ben reuze benieuwd waar de grens ligt eigenlijk.
Voor alle zekerheid toch ook mijn duit: vaccineren is de beste optie, muv natuurlijk van bijzondere gevallen als kinderen met bepaalde ernstige aandoeningen.

Jij laat je bespelen door de pharmaceutische industrie, die betalen je onderzoek.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
23-09-2018 14:18