Gezondheid alle pijlers

Prik mij maar lek

23-09-2018 09:59 45 berichten
https://www.youtube.com/watch?feature=s ... pp=desktop

De lezing spreekt voor zich.

Het is mede naar aanleiding van het ongeloof van lezers hier toen ik ergens in een ander topic schreef dat je als Nederlander zelf aansprakelijk bent als er iets misgaat.
In deze lening wordt duidelijk uitgelegd hoe het zit, veel duidelijker dan ik het zelf ooit zou kunnen samenvatten.

De man die de lezing geeft is doctorandus, dus geen leek.

Er wordt heel eventjes ook gesproken over zogenaamde mollen; mensen die op het internet speciale reacties geven om de publieke opinie een bepaalde kant op te krijgen. Zouden zulke mollen ook of viva forum zitten?

Ik ben niet anti-vaccineren, ik ben pro gezondheid, is de leus.
Alle reacties Link kopieren
nausicaa schreef:
23-09-2018 12:36
Dat sowieso!

Ik ben universitair docent, telt dat ook?
Niet voor kinderen hoor. Ik had laatst discussie over de betekenis van een woord met mijn dochter die al 3 hele dagen naar school ging. Juf zei het zus en dús was dat de goede betekenis. Toen ik zei dat ik toch ook juf was, was dat niet genoeg, want ik ben juf van ándere kinderen.
Alle reacties Link kopieren
nausicaa schreef:
23-09-2018 12:36
Dat sowieso!

Ik ben universitair docent, telt dat ook? En ik ben ook nog doctor, in de immunologie nog wel. Gek genoeg maakt dat me voor mensen als to meestal juist ongeloofwaardig.
Doctorandus in een matig relevant vak betekent expert, maar arts of immunoloog betekent onbetrouwbaar. Ben reuze benieuwd waar de grens ligt eigenlijk.
Voor alle zekerheid toch ook mijn duit: vaccineren is de beste optie, muv natuurlijk van bijzondere gevallen als kinderen met bepaalde ernstige aandoeningen.

Jij laat je bespelen door de pharmaceutische industrie, die betalen je onderzoek.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
23-09-2018 14:18
Niet voor kinderen hoor. Ik had laatst discussie over de betekenis van een woord met mijn dochter die al 3 hele dagen naar school ging. Juf zei het zus en dús was dat de goede betekenis. Toen ik zei dat ik toch ook juf was, was dat niet genoeg, want ik ben juf van ándere kinderen.
heerlijke kleuterlogica :flirting:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Shisha, laat je kind alsjeblieft vaccineren. Het voorkomt nare ziektes.

Mensen die bij het RIVM werken, of bij farmaceutische bedrijven, zijn gewone mensen. Hebben in de meeste gevallen kinderen en willen dus ook dat die kinderen gezond opgroeien. Al die doodnormale mensen zijn er echt niet op uit om zoveel mogelijk kinderen ziek te maken.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
23-09-2018 14:19
Jij laat je bespelen door de pharmaceutische industrie, die betalen je onderzoek.
Oh, dat weet ik hoor. Ik was gewoon benieuwd waar in het academische spectrum je overgaat van expert naar uiteraard onbetrouwbaar.

Grappig van je dochter trouwens, mama en juf tegelijk is gewoon een onmogelijke dubbel-functie.
nausicaa schreef:
23-09-2018 17:33
Oh, dat weet ik hoor. Ik was gewoon benieuwd waar in het academische spectrum je overgaat van expert naar uiteraard onbetrouwbaar.

Grappig van je dochter trouwens, mama en juf tegelijk is gewoon een onmogelijke dubbel-functie.
Als je afstand genomen hebt van de academische wereld (lees: de academische wereld heeft je uitgekotst omdat je niet-wetenschappelijke blaat aan goedgelovigen verkoopt) dan is dat in deze kringen eerder een aanbeveling.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
23-09-2018 12:03
Een doctorandus is iemand die te lui is om professor te worden.
Zal wat worden als ieder drs prof wil worden...
Alle reacties Link kopieren
Moezy schreef:
23-09-2018 10:59
Iedereen die een master op de universiteit heeft gehaald mag zichzelf doctorandus noemen...

Nee hoor: ir's en mr's (=master op universiteit) mogen (en willen) zichzelf geen doctorandus noemen.
Alle reacties Link kopieren
shisha schreef:
23-09-2018 13:58
voohttps://www.youtube.com/watch?v=H-gc6aY_A4M&ind ... t9A2ExrrFr

Uit zembla over de griepprik, duurt ongeveer 10 minuten
Zembla, dat zure zeurderige zeikprogramma?! o_o :-?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
nausicaa schreef:
23-09-2018 12:36
Dat sowieso!

Ik ben universitair docent, telt dat ook? En ik ben ook nog doctor, in de immunologie nog wel. Gek genoeg maakt dat me voor mensen als to meestal juist ongeloofwaardig.
Doctorandus in een matig relevant vak betekent expert, maar arts of immunoloog betekent onbetrouwbaar. Ben reuze benieuwd waar de grens ligt eigenlijk.
Voor alle zekerheid toch ook mijn duit: vaccineren is de beste optie, muv natuurlijk van bijzondere gevallen als kinderen met bepaalde ernstige aandoeningen.
Jij hebt er belang bij! De industrie betaalt jou! Jij hoort bij het complot!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Overigens is iedereen in dit topic leek, op één na, vermoed ik :rofl:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
23-09-2018 20:24
Jij hebt er belang bij! De industrie betaalt jou! Jij hoort bij het complot!
Dat weet ik! Ik ben alleen nog steeds aan het uitvinden hoe ze me dan gaan betalen. Doe dit werk al 15 jaar, en nog steeds geen cent gezien. Ik doe vast iets niet goed....
Alle reacties Link kopieren
nausicaa schreef:
23-09-2018 20:34
Dat weet ik! Ik ben alleen nog steeds aan het uitvinden hoe ze me dan gaan betalen. Doe dit werk al 15 jaar, en nog steeds geen cent gezien. Ik doe vast iets niet goed....
Dat zeg je nou wel, maar we weten wel beter!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ben blij dat de titel doctorandus tenminste nog ergens gewicht in de schaal legt, al is het maar in een topic op ‘t Viva-forum.

Ik ben dus ook doctorandus *gezaghebbend kucht*, zal ik ook een filmpje voor jullie maken? Ik heb bijvoorbeeld een theorie over het Roswellincident, is dat wat?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag de PhD ingooien. Die heb ik (ssssssst niet vertellen dat dat dr. is) dus ik mag beslissen wat je gaat doen toch TO?
Een zebra is geen paard met strepen
Alle reacties Link kopieren
Jamaarhoe schreef:
23-09-2018 20:59
Ik wil graag de PhD ingooien. Die heb ik (ssssssst niet vertellen dat dat dr. is) dus ik mag beslissen wat je gaat doen toch TO?
Nee hoor, Nausicaa en ik hebben die ook en ikke was volgens mij de eerste van ons 3 die reageerde. Dus ikke mag beslissen!
Alle reacties Link kopieren
stroman schreef:
23-09-2018 20:49
Ben blij dat de titel doctorandus tenminste nog ergens gewicht in de schaal legt, al is het maar in een topic op ‘t Viva-forum.

Ik ben dus ook doctorandus *gezaghebbend kucht*, zal ik ook een filmpje voor jullie maken? Ik heb bijvoorbeeld een theorie over het Roswellincident, is dat wat?
HA! En toch een leek! ;)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
23-09-2018 21:18
HA! En toch een leek! ;)
Word jij nou eerst maar eens mr., dan praten we verder.
Alle reacties Link kopieren
stroman schreef:
23-09-2018 21:33
Word jij nou eerst maar eens mr., dan praten we verder.
:proud:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een halve universitaire propedeuse, das ook best wel wat.
Dus.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven