Gezondheid alle pijlers

Primolut help!!

04-08-2018 23:33 7 berichten
Ik ben op vakantie en had primolut meegenomen om mijn menstruatie uit te stellen alleen ben ik nu 3 dagen eerder dan verwacht ongesteld geworden.
Klopt het dat als ik de primolut alsnog neem ik mijn menstruatie dan inkort??
Als je door blijft slikken droog het mogelijk weer wat sneller op. Als je stopt gaat je lijf 2-4 dagen later onttrekken en krijg je opnieuw (of toegenomen) bloedverlies.

De kans dat je je menstruatie nu echt kan stoppen is klein. Hoe lang slik je de pillen al?
Oeps dat is balen, dus je was nog niet begonnen met de tabletjes? Ik denk dat het dan nog weinig zin heeft om er alsnog mee te beginnen maar dat weet ik niet zeker..
Ik vond dit nog na wat googlen:

"Ik ben sinds gisteren erachter gekomen over Primolut alleen ben ik dus zojuist net ongesteld geworden. Wie weet of het nu nog zal helpen uitstellen omdat ik a.s woensdag op vakantie ga en dan wil ik niet ongesteld zijn."
Nee, werkt niet meer. Je moet 2-3 dagen (of langer) voor je menstruatie starten. Als je al ongesteld bent lukt het niet meer (of duurt het minstens een paar dagen voordat het stopt, tegen die tijd ben je waarschijnlijk alweer van je normale mentruatie af)

Dus helaas voor deze vakantie is het te laat. Maar ik hoop dat je toch nog een hele leuke vakantie hebt! Komt vast goed!
In de bijsluiter staat dat ze het ook geven bij weken durende ongesteldheid... dan stopt het binnen 1-3 dagen.
Dus ik hoopte misschien dat dat nu dan ook werkt
Voor de volgende keer en als je een regelmatige cyclus hebt.
Dan zorg je met de primolut dat je vóór je vakantie ongesteld bent, dan word je het niet in je vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij hielp primolut niet.
Moest het doorslikken en zou niet meer ongesteld zijn. Later provera gekregen en die helpt goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven