Gezondheid alle pijlers

progesteroncreme, de gouden tip?

03-04-2015 19:24 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Dr Lee's boek getiteld Menopauze aan het lezen.

Hierin wordt een progesteroncreme aanbevolen tegen overgangsproblemen.

(ik heb sinds een paar maanden last van opvliegers ondanks gebruik van de anti c pil Modicon)

Wie kan me meer over vertellen over progesteroncreme?
Progesteroncrème is niet het enige maar het werkt in ieder geval bij mij als een tierelier in de zin dat ik me opgewekter voel, rustiger ben, beter slaap en de menstruatie beter doorzet en lichter is. Dat wil zeggen, had nu ff geen geld en dan ben ik weer huilerig. Bij opvliegers weet ik niet hoe dat werkt, daar heb ik nog geen last van. De anticonceptiepil werkt juist verstorend op de hormonen.
quote:jonkvrouwe schreef op 10 april 2015 @ 20:26:

Progesteroncrème is niet het enige maar het werkt in ieder geval bij mij als een tierelier in de zin dat ik me opgewekter voel, rustiger ben, beter slaap en de menstruatie beter doorzet en lichter is. Dat wil zeggen, had nu ff geen geld en dan ben ik weer huilerig. Bij opvliegers weet ik niet hoe dat werkt, daar heb ik nog geen last van. De anticonceptiepil werkt juist verstorend op de hormonen.

Fijn dat er nog iemand haar ervaring met me deelt!

Ik zit nu in stopweek pil en opvliegers lijken minder hevig, dus denk dat antic pil idd hormoonverstorend werkt.Ga er dus mee stoppen.Heb nu Menocool en ga progesteroncreme bestellen
Zijn trouwens wel meer dingen die je kan doen. Voeding aanpassen, misschien wat supplementen. Op internet is een hoop informatie te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven