Gezondheid alle pijlers

psoriasis

13-09-2016 20:57 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Ik heb al sinds ik me kan herinneren psoriasis.

Ben nu zelf 19 en weet even niet wat ik ermee moet.

Het was altijd wel te doen met salicylzuur maar dat word sinds kort niet meer vergoed. Ik krijg de laatste tijd steeds meer plekken ook op vervelende plekken.

Ik heb verder helemaal geen stress ofzo maar ik durf niet meer te zwemmen etc. Heeft iemand nog nuttige tips hoe ik het kan verminderen want hetbword steeds erger.
quote:babie schreef op 14 september 2016 @ 13:27:

[...]

Ik heb dezelfde goede ervaring met dit medicijn.

Slik het al vele jaren en ben vrijwel vrij van psoriasis. Wat geweldig na al die jaren smeren, belichten etc.

Volgens mijn dermatoloog wordt het in Duitsland en de V.S. al sinds 1980 als eerste middel gekozen.Er is dus veel ervaring. Bijwerkingen zijn er nauwelijks, van belang is dat je het rustig opbouwt met dermatoloog.

(en op internet vind je natuurlijk altijd slechte berichten).Nou, het mooie van die site is dat er zowel positieve als negatieve ervaringen staan, algemeen dus! Ik kan dus absoluut niet begrijpen dat je durft te schrijven dat er nauwelijks bijwerkingen zijn. Dit geldt wellicht voor jou en gelukkig maar, maar ik lees naar mijn idee toch nog teveel hele nadelige en ernstige bijwerkingen, teveel om het uit te gaan proberen.
Ik ga dit topic even uppen. Heb via via van Philips dat Blue Control apparaat gekregen. Vandaag voor het eerst gebruikt en ben nog niet erg enthousiast. Moeilijk in gebruik en kost me dus dagelijks een uur.

Maar oké. Heb besloten het een kans te gaan geven. Als er interesse voor is geef ik jullie graag een update over of het daadwerkelijk helpt.
Hoy...

Ik heb sinds mijn 17 jaar al last van psoriasis. Weliswaar de lichtste vorm... Psoriasis Inversa. Het begon eerst in mijn navel. roodheid en later schilferende huid. Daarna waren mijn teennagels aan de beurt. Dit begon met een klein gaatje omdan de volledige nagel tussen de vingers te hebben. Heb in die tijd een injectie met Cortisone in de nagelriem laten zetten. Een verschrikkelijke pijn. En dit hielp niets. Enkele maanden later kreeg ik het in de huidplooien. Oksels, liesen, bilspleet en ooghoeken. Tijdens het sporten was het mijn rug die volledig in rode vlekken kwam te staan. Enkel tijdens de inspanning om dan later terug weg te trekken. Heb veel zalfjes gebruikt. Alles met Cortisone erin. Maar dit is allesbehalve goe voor uw huid.

Nu zijn we 20 jaar verder en heb er totaal geen last meer van.

Enkel de nagel van mijn linkerteen is weg. Die komt nooit meer terug denk ik.

Een 4-tal maanden ben ik in contact gekomen met de produkten van Rain. Dit zijn produkten op basis van koudgeperste zaden. Onder andere Zwarte Komijn. Ik gebruik de Core en daar zit onder andere ook de zaden van paardebloem in en dit is net goed voor huidaandoeningen.

Sinds ik dit gebruik is mijn psoriasis volledig verdwenen. Ik gebruik het iedere morgen. Want psoriasis is niet te genezen. En het is nog altijd beter dan die farmaceutische brol waarmee je uzelf vergiftigd... Geef mij maar iets wat recht uit de natuur komt...
Hier ook psoriasis. Ik gebruik kokosolie op de plekken en idd minder koolhydraten eten heeft bij mij enorm geholpen.
Mijn man heeft ook al heel wat jaren psoriasis, met hele grote plekken mn op de onderbenen. Maar ook op de rug en het hoofd. Al van alles geprobeerd, van zalf tot lichttherapie, maar altijd van hele korte duur. Vorig jaar is het zo uitgebreid dat de voetzolen en de handen er helemaal onder zaten, en veel pijn aan zijn gewrichten. Begonnen met psorinovo, maar nu ook net gestopt om de best hevige bijwerkingen.

Erge buikkrampen, continu op het toilet zitten met diarree. Ook hebben we geprobeerd om rustiger op te bouwen, maar ook dat werkte niet. Helaas.... want de psoriasis was al op plekken helemaal weg.

Volgende week weer een afspraak bij de dermatoloog en dan maar kijken wat we gaan doen. Wrsl word het dan MTX.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven